Aetius Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Merlin: Tror ikke noen her inne er ute etter å flambere deg - bare oppnå samme gode resultat! Det er i alle fall mitt ønske, så derfor vil jeg gjerne spørre deg hvordan du fikk det til. Da jeg startet "find max", begynte kortet på toppen og prøvde seg nedover skalaen, helt til det nådde bånn og totalcrashet (riktig stilige linjer på skjermen, forresten! ), men jeg skulle jo tro at det skulle begynt på bunnen og arbeidet seg oppover i stedet. Er det noe jeg har gjort feil? Dessuten, hvordan funker "Scan for artifacts"? Da jeg kjørte det, fikk jeg ingen ende på det - programmet bare gikk og gikk og jeg fikk aldri noen slags konklusjon eller rapport. Hvis du kunne fortelle oss litt om hvordan programmet oppførte seg da du brukte det, så hadde det vært fint.
HamiltonII Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 At dette programmet ikke virket hos meg er jo ikke et angrep på deg Merlin. Synes et sånt programm hadde vært helt topp jeg,så kunne jeg sluppet å teste Mhz for Mhz. Det er jo også helt vanlig at programmer og hardware blir diskutert når noe nytt kommer,høster erfaringer på den måten. Så innlegget mitt var ikke negativt innstilt,men en konstatering av at hos meg virket det ikke
Børge Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Hei, Har prøvd atitool på mitt Radeon 9100 64Mb kort. Tok en liten test i 3Dmark01 og ved å endre core fra 250 til 290 og mem fra 230 til 260 endret scoren seg 8%. Har ikke prøvd mer hardcore innstillinger... Det funker i alle fall på mitt kort er konklusjonen...
Rolfus Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Hei, har hatt dette programmet siden 0.16 ble sluppet -viktig å ha siste versjon! Funker som en god drøm. Et hett tips er å la 'find max' funksjonene stå og kjøre over natta og så se hva kortet er klokket til når du står opp. Jeg lar korte kjøre helt til det finner artifacts også stiller jeg det manuelt noen mhz videre, for selv om ATI tool finner artifacts i sin egene tester så trenger ikke dette å forekomme i spill. Alt i alt et meget enkelt og bra overklokkingsprogram (som også kan brukes som stress-test for CPU siden den bruker 100% cpu under "find artifacs" testen..)
TDK Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Det er et bra program.... funker fett hos meg... Når den ser etter artifact antar jeg at den ser artifacts bedre enn meg og jeg stoler på programmet og skifter ikke til rivatuner for og se når jeg ser artifacts...
starving Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 har nå prøvd dette programmet og er frelst liker veldig godt det at du kan kloke det ned automatisk når du ikke spiller! konge progg!!
Noop Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Hei, til alle dere som er frelst! Jeg skjønner ingen ting, fulgte det noen snakket om her, og la AtiTool stå på over natten. Jeg lot den stå på i 11 timer og 30 minutter... Jeg har Sapphire Radeon 9800XT 256MB, orginal core og mem er 432/378 (hvertfall det min står på hele tiden!) Når jeg våknet sto den på 428/3hunder-noe... Og jeg får artifacts FØR 498 i AtiTool, og med RivaTuner klarer jeg og klokke 502/432.... Hmm... P.s. Trykket på Auto find MAX Core....
genesis Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 (endret) kan noen si meg hvorfor, jeg får en masse artifacts når jeg underklokker GPU/VPU? edit_ Og jeg får artifacts FØR 498 i AtiTool, og med RivaTuner klarer jeg og klokke 502/432.... Hmm... fordi ati tool ser artifacts du ikke ser? Endret 24. februar 2004 av genesis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå