Gå til innhold

Atitool


Redlight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi radlinker eller rivatuner gir meg masse funksonalitet jeg ikke trenger. Jeg skal bare klokke opp kortet mitt jeg, ikke ha masse profiler, hurtigtaster til ditten eller datten. Atitool er kun en pakka fil som du ikke trenger installere, bare pakke opp å klokke. God nok begrunnelse for dere :roll: Andre vil kanskje bruke dette selv om dere ikke vil.

Lenke til kommentar
Fordi radlinker eller rivatuner gir meg masse funksonalitet jeg ikke trenger. Jeg skal bare klokke opp kortet mitt jeg, ikke ha masse profiler, hurtigtaster til ditten eller datten. Atitool er kun en pakka fil som du ikke trenger installere, bare pakke opp å klokke. God nok begrunnelse for dere :roll: Andre vil kanskje bruke dette selv om dere ikke vil.

Bruker Radlinker jeg, ingen ekstra dippedutter der. Kun klokking.

Men for guds skyld bruk ATItool hvis det funker. Ikke noen forum dust som hindrer dere idet. :laugh:

 

MEN.... Det jeg mener er at det er et program som ikke klarer og yte max med kortet (tenker da på disse auto greiene)

 

Jeg har søkt litt rundt omkring, og funnet ut at de fleste får svært dårlige resultater med dette programmet, i motsettning til Ravatuner, Radlinker ++ ...

 

Realitet! : Automatisk klokking er en sofagris's drøm. Ingenting annet.

Lenke til kommentar
Fordi radlinker eller rivatuner gir meg masse funksonalitet jeg ikke trenger. Jeg skal bare klokke opp kortet mitt jeg, ikke ha masse profiler, hurtigtaster til ditten eller datten. Atitool er kun en pakka fil som du ikke trenger installere, bare pakke opp å klokke. God nok begrunnelse for dere :roll: Andre vil kanskje bruke dette selv om dere ikke vil.

Bruker Radlinker jeg, ingen ekstra dippedutter der. Kun klokking.

Men for guds skyld bruk ATItool hvis det funker. Ikke noen forum dust som hindrer dere idet. :laugh:

 

MEN.... Det jeg mener er at det er et program som ikke klarer og yte max med kortet (tenker da på disse auto greiene)

 

Jeg har søkt litt rundt omkring, og funnet ut at de fleste får svært dårlige resultater med dette programmet, i motsettning til Ravatuner, Radlinker ++ ...

 

Realitet! : Automatisk klokking er en sofagris's drøm. Ingenting annet.

Hvis du leser på www.ocforums.com så vil du finne ut at mange folk er svært fornøyde og de har aldri klart å klokke grafikkortet lenger enn til nå.

Endret av Merlin
Lenke til kommentar
Hvis du leser på www.ocforums.com så vil du finne ut at mange folk er svært fornøyde og de har aldri klart å klokke grafikkortet lenger enn til nå.

 

...og hvis du leser forumet ekstra nøye, så ser du at det er en hel del som har problemer også.......og faktisk får lavere enn de klarer manuelt.

Fordi de har Artifacts :laugh: hmm rart ingen skjønner det bortsett fra meg :p

 

Står til og med i en rute som popper opp rett før man skal klokke. Tyder på at de/dere har særdeles dårlig tid.

Endret av Merlin
Lenke til kommentar
Merlin har du vannkjølt gpu en? det er jo en sykt bra score med et 9600 kort!!

Takk, Nei null vannkjøling alt standard og bruker ATItool. Før jeg begynte å klokke med ATItool, da brukte jeg RivaTuner. Da fikk jeg artfacts på under 500 core og litt over 360 mem. da hadde jeg 3900 poeng, så klokket jeg med ATItool stilte inn på defaults og fikk den nette sum av 4209

Lenke til kommentar

Ikke over, heller ser det ut til. Mitt GeCube 9600XT reagerte på "find max" (både Core og Mem) med å klokke gradvis ned fra topp på skalaen, og til slutt crashe fullstendig da det ble klokket ned mot null. Ble ikke noe klokere på noen måte av dette. Ikke "Scan for artifacts" heller. Den bare gikk og gikk og kom aldri noe sted. I det hele tatt temmelig skuffende greier.

Lenke til kommentar

Hvorfor all denne negativiteten? Jeg kommer hit til dette forumet og poster en lykkelig nyhet som jeg har lyst til å dele med dere, uvitende om at jeg skal bli flambert etterpå :( Javel greit det funker ikke for alle men jeg ville aldri anbefalt et program dersom det ikke funket for meg. Til dere som ikke klarer det, er ikke noe mer å gjøre med det. Du kan enten gi opp eller forsøke mer. Etter mine resultater og min klokk er dette et utmerket program og håper at flere enn meg får gode resultater og kan se dette programmets egenskaper.

 

Admin steng denne tråden, blir for latterlig med ørten posts om hevm det funket hos og hvem det ikke funket hos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...