ps5 Skrevet 3. mai Skrevet 3. mai (endret) Komplett har så langt jeg har sett hatt en 5090 modell til "korrekt" pris (altså samme som de andre butikkene) - Gigabyte Gaming Oc, denne var inne 2-3 dager før den var utsolgt. Med 10% kupong har man da straks en god pris. De andre har priset inn 10-20% buffer for å kompensere for rabatter. Lurt å følge litt med mao. Proshop har tidvis godt prisede modeller, men de forsvinner rett til bottene foreløpig. Endret 3. mai av ps5
Adrgha Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Må si jeg er meget spent på hva slags pris Komplett vil gi TUF-kortene de har på lager i hopetall for ferdig-PCer når de omsider legger dem ut for åpent salg. Spesielt mtp. prisene Proshop opererer med på disse.
Paxville Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai (endret) Kan vel se ut som Elkjøp er de mest edruelige når det kommer til priser. De andre er vel stort sett helt på jordet. Griskheten lenge leve. Endret 4. mai av Paxville
MrMidget Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai 2 5090 FE drops på nvidia\proshop i dag https://marketplace.nvidia.com/nb-no/consumer/graphics-cards/ Jeg så aldri kjøp knappen, men så var jeg i dyp søvn også når jeg fikk notifikasjon
dskg Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai 5080 FE vært tilgjengelig i over en time, litt av og på. Fikk bestilt meg en selv. Følger med DOOM: The dark ages også.
ps5 Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai 3 minutes ago, Adrgha said: Endelig var det min tur. 😄 Feiende flott pris og god fangst. Krysser fingrene for at coilwhine gudene er på din side. 1
raspberry Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai 5090 FE her også. Nå kan Elkjøp drite og dra. Fremdeles ikke hørt noe mer fra dem etter at jeg ble lovet rabattert kort derfra, og har kontaktet kundeservice flere ganger i forhold til at de aldri tok kontakt igjen. 2
Adrgha Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai MrMidget skrev (Akkurat nå): Heh, kommer bare til "feil" siden jeg.. Det var flere drop etter hverandre. Hadde oppe Notify-FE både på PC og mobil. Feilet flere ganger på begge, men så gikk det gjennom på mobilen til slutt.
Adrgha Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai ps5 skrev (10 minutter siden): Feiende flott pris og god fangst. Krysser fingrene for at coilwhine gudene er på din side. Kan leve med litt coilwhine til denne prisen, men aner jo ikke hvor ille det faktisk er. Kabinettet er lukket og står litt over gulvhøyde, så håper det blir tålelig.
raspberry Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Adrgha skrev (Akkurat nå): Kan leve med litt coilwhine til denne prisen, men aner jo ikke hvor ille det faktisk er. Kabinettet er lukket og står litt over gulvhøyde, så håper det blir tålelig. Lest at en del har redusert coil whine ved å undervolte kortet. Kommer til å gjøre det her. Andre kort jeg har hatt har kun hatt coil whine under tyngre last, og om det er slik kan jeg leve med det. Er det konstant ved lav last også, så blir det retur eller finn.no her.
Adrgha Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai (endret) raspberry skrev (7 minutter siden): Lest at en del har redusert coil whine ved å undervolte kortet. Kommer til å gjøre det her. Andre kort jeg har hatt har kun hatt coil whine under tyngre last, og om det er slik kan jeg leve med det. Er det konstant ved lav last også, så blir det retur eller finn.no her. Forstår det sånn at strømforsyningen også har noe å si her. Man må jo nesten bare prøve å se. Edit: Nå er det drop igjen. 😄 Endret 5. mai av Adrgha
AndersT2 Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai simalarion skrev (På 3.5.2025 den 19.15): Men vær Obs på at Elkjøp trekker penger med en gang, det skal de egentlig ikke gjøre. Mitt første Astral OC kjøp på Elkjøp utsatte de leverings tiden med et pr uker+ trakk beløpet, ikke en spesielt velkommen manøver (jeg kansellerte å bestilte på Komlpett rett etter, det ble billigere også for min del, pga kupong). Bestillinger av ting som ikke er på lager så benytter jeg meg alltid av Faktura alternativet ved betaling, selv om det noen få ganger koster 50-100,- mer. Da slipper jeg å ha penger utestående, og samtidig krangle for å få de tilbake ved avbestilling. Får da også varene før jeg må betale, slik at det er enklere å klage hvis det er feil ved leveringen. (Bare opplevd 1 gang) Funker ikke for de som har ikke har mulighet for kreditt.
Whitestar127 Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai Det er mye snakk om Nvidias drivere for tiden. Dere som har 50xx, opplever dere noen problemer?
ps5 Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai 12 minutes ago, Whitestar127 said: Det er mye snakk om Nvidias drivere for tiden. Dere som har 50xx, opplever dere noen problemer? Siste som kom ut har fungert fint på min 5090. Var litt trøbbel med de første 50x0 driverne.
Whitestar127 Skrevet 5. mai Skrevet 5. mai ps5 skrev (4 minutter siden): Siste som kom ut har fungert fint på min 5090. Var litt trøbbel med de første 50x0 driverne. Ok, og det er 576.28?
simalarion Skrevet 5. mai Forfatter Skrevet 5. mai Har hatt svart skjerm problem + at Temp låste seg på en bestemt Temp i alle programmer som måler GPU temp, begge er fikset i nyere drivere nå. 1
simalarion Skrevet 6. mai Forfatter Skrevet 6. mai Denne på Proshop kan være vært å nevne: På lager men ikke lagt ut for salg enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå