Phssøker2025. Skrevet søndag kl 17:17 Skrevet søndag kl 17:17 (endret) Bare 4-5 dager igjen til vi får svar !!! Endret søndag kl 19:40 av Phssøker2025.
Phssøker2025. Skrevet søndag kl 19:40 Skrevet søndag kl 19:40 (endret) Phssøker2025. skrev (2 timer siden): Endret søndag kl 19:40 av Phssøker2025.
Phssøker2025. Skrevet mandag kl 17:24 Skrevet mandag kl 17:24 Noen som vet hvordan b2 fungerer i forhold til hvordan man kan få praksis der man vil, er det de som får best karakterer på b1 som blir prioritert eller hvordan funker det?
Anony m Skrevet mandag kl 17:55 Skrevet mandag kl 17:55 Phssøker2025. skrev (29 minutter siden): Noen som vet hvordan b2 fungerer i forhold til hvordan man kan få praksis der man vil, er det de som får best karakterer på b1 som blir prioritert eller hvordan funker det? Man får tre ønsker, enten er du heldig å får en av de, eller så blir du plassert et helt random sted i landet. Ingen prioritering, med mindre man har barn eller lignende og MÅ være på et bestemt sted.
Wissyflow Skrevet mandag kl 17:56 Skrevet mandag kl 17:56 Hva er snittet til folk og hvor har du første pri?
Echo35 Skrevet mandag kl 17:57 Skrevet mandag kl 17:57 50,3. Håper det holder til Bodø Wissyflow skrev (1 minutt siden): Hva er snittet til folk og hvor har du første pri?
Wissyflow Skrevet mandag kl 17:58 Skrevet mandag kl 17:58 Echo35 skrev (Akkurat nå): 50,3. Håper det holder til Bodø Du er nok ganske inne🫡
Phssøker2025. Skrevet mandag kl 17:58 Skrevet mandag kl 17:58 Anony m skrev (3 minutter siden): Man får tre ønsker, enten er du heldig å får en av de, eller så blir du plassert et helt random sted i landet. Ingen prioritering, med mindre man har barn eller lignende og MÅ være på et bestemt sted. no way, er det tilfeldig 😭
Phssøker2025. Skrevet mandag kl 17:59 Skrevet mandag kl 17:59 bare 3 dager igjen nå folkens, snart 2! Dør av spenning 3
PHS-søker2025 Skrevet mandag kl 17:59 Skrevet mandag kl 17:59 Wissyflow skrev (3 minutter siden): Hva er snittet til folk og hvor har du første pri? 5,7, Oslo. Er det torsdag vi får svar?🤞🏼
Tongo Skrevet mandag kl 18:37 Skrevet mandag kl 18:37 (endret) Wissyflow skrev (44 minutter siden): Hva er snittet til folk og hvor har du første pri? Krysser fingrene for at 53,5 holder til Stavern 🤞🏼 Er det bare meg som føler man har glemt noe eller gjort noe feil siden man ikke hører noe på drit lenge… i tillegg hadde jeg ikke utvidet så føles enda lenger ut siden fysiske Endret mandag kl 18:42 av Tongo
Phssøker2025. Skrevet mandag kl 18:45 Skrevet mandag kl 18:45 Tongo skrev (7 minutter siden): Krysser fingrene for at 53,5 holder til Stavern 🤞🏼 Er det bare meg som føler man har glemt noe eller gjort noe feil siden man ikke hører noe på drit lenge… i tillegg hadde jeg ikke utvidet så føles enda lenger ut siden fysiske krysser fingrene for at 52,3 holder for stavern jeg da hehe 😅 hahaha ja same, men jeg sendte mail til phs for å høre om alt var i orden med søknadsprosessen min og alt var good.
Phssøker2025. Skrevet mandag kl 18:46 Skrevet mandag kl 18:46 PHS-søker2025 skrev (45 minutter siden): 5,7, Oslo. Er det torsdag vi får svar?🤞🏼 de har hvertfall fått svar 17. juli hvert år før, så regner med vi får svar på torsdag ja
Max123 Skrevet mandag kl 22:22 Skrevet mandag kl 22:22 (endret) Phssøker2025. skrev (4 timer siden): no way, er det tilfeldig 😭 Det er ikke tilfeldig, men dersom du er «uheldig» å ikke får ett av dine tre ønsker så er det tilfeldig hvor du havner. De aller fleste får ett av sine ønsker, men det er naturligvis ofte mange som søker det samme (feks storbyene) og da sier det seg selv at ikke alle kan få samme plass. Min anbefaling dersom man ønsker seg i, eller i nærheten av en spesiell by er å ønske to plasser man virkelig vil, mens siste ønske bør være noe «strategisk» ved å kanskje være et mindre tjenestested litt utenfor der du egentlig vil, men samtidig «overkommelig». La oss si du ønsker praksis i Oslo. Oslo har tre enheter. Hvis du da søker Oslo vest, Oslo øst og Oslo sentrum så er det sikkert de plassene flest andre også søker. Et forslag da kunne vært å søkt Oslo vest, Oslo øst og Hønefoss for eksempel. Når det er sagt anbefaler jeg virkelig å prøve seg på et sted man aldri ville reist/jobbet til normalt. Dette er ett år hvor du har en unik mulighet til å oppleve et helt nytt sted i Norge. Flere kullinger av meg fikk praksis på steder de ikke hadde søkt, som for eksempel langt opp i nord. De kom tilbake og hadde hatt tidenes beste år og var skikkelig glad for at de «ufrivillig» ble sendt disse stedene. Flere av de har endt opp med å flytte dit permanent og jobbe der etter studiet. Alt dette med praksis og søknad vil dere imidlertid få mer informasjon om i B1 😊 Endret mandag kl 22:26 av Max123 1 1 1
Phssøker2025. Skrevet tirsdag kl 12:02 Skrevet tirsdag kl 12:02 Phssøker25 skrev (1 time siden): Nedtur om det ikke kommer på torsdag😭 Ja uff
Sunset99 Skrevet tirsdag kl 15:40 Skrevet tirsdag kl 15:40 Wissyflow skrev (21 timer siden): Hva er snittet til folk og hvor har du første pri? 53,2 og Bodø på første😁
phssøker2025- Skrevet tirsdag kl 16:06 Skrevet tirsdag kl 16:06 Wissyflow skrev (22 timer siden): Hva er snittet til folk og hvor har du første pri? 54,5, Stavern
Phs-søkerrr Skrevet tirsdag kl 16:17 Skrevet tirsdag kl 16:17 Wissyflow skrev (22 timer siden): Hva er snittet til folk og hvor har du første pri? 64.1 Oslo 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå