Phssøker2025. Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Ray_ skrev (2 minutter siden): Ikke fått noe mail angående studentweb fra phs? Betyr det at man ikke har kommet inn? Er så stressa…. Tror og håper at man ikke skal få noe før 20. juli. Skjønner ikke helt hvordan noen får logget seg inn på studentweb
Marko Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Ray_ skrev (1 minutt siden): Ikke fått noe mail angående studentweb fra phs? Betyr det at man ikke har kommet inn? Er så stressa…. Man får ikke noe mail. Du kan bare prøve å logge deg inne der med fødselsnummer og se om det står noe der
Phssøker2 Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Logget inn med bankID. Fikk meg inn og på min profil fikk jeg opp studentnummer. Flere som fikk det? 1
Phssøker2025. Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Ray_ skrev (1 minutt siden): Får opp dette? Ka det skal bety? Blir bare mer stressa… Får opp det samme😬
Ray_ Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Phssøker2025. skrev (Akkurat nå): Får opp det samme😬 Betyr det at man er kommet inn eller? Veldig rart at man logger inn på person nummer så står der automatisk phs der oppe? Og ikke noen andre skole navn
Echo35 Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Ray_ skrev (1 minutt siden): Betyr det at man er kommet inn eller? Veldig rart at man logger inn på person nummer så står der automatisk phs der oppe? Og ikke noen andre skole navn Tror ikke det har noe å si, nei. Jeg kommer inn, men jeg kommer også inn på UIO sin
Phssøker2025. Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Ray_ skrev (1 minutt siden): Betyr det at man er kommet inn eller? Veldig rart at man logger inn på person nummer så står der automatisk phs der oppe? Og ikke noen andre skole navn Det betyr ikke at man ikke har kommet inn, jeg er 100% sikker på at jg kommer inn i bodø siden jg har 52.3 i snitt, men syntes det er litt rart at folk får logget inn, men tippr d bare er tilfeldig, og at de kanskje ikke har fått lagt inn alle enda
Phssøker2025. Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Echo35 skrev (1 minutt siden): Tror ikke det har noe å si, nei. Jeg kommer inn, men jeg kommer også inn på UIO sin Hvorfor kommer man inn på UIO sin egt?
Echo35 Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Phssøker2025. skrev (Akkurat nå): Hvorfor kommer man inn på UIO sin egt? Tror egentlig alle får seg inn på UiO sin...
Phssøker2025. Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Echo35 skrev (1 minutt siden): Tror egentlig alle får seg inn på UiO sin... Ikke jeg, får opp samme feilmelding der også
Marko Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Phssøker2025. skrev (2 minutter siden): Ikke jeg, får opp samme feilmelding der også Kan skyldes tekniske problemer
Marko Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Phssøker2025. skrev (2 minutter siden): Er bare 11 dager til vi får svar uansett Kommer til å føles som 11 år🤣
Phssøker2025. Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Marko skrev (Akkurat nå): Kommer til å føles som 11 år🤣 Hahhaa ja, absolutt. Dette har vært et nervepirrende halvår
Phssøker2025. Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Phssøker2025. skrev (1 minutt siden): Hahhaa ja, absolutt. Dette har vært et nervepirrende halvår Hvordan vet man når man får svar på studieplass egentlig, får man en mail eller melding om at svarer har kommet, eller må man bare sitte inne på samordna og refreshe siden hele dagen😂
phs25norge Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Har 4.6 i snitt, får logget inn. Har alta også med kvote though 1
Marko Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Phssøker2025. skrev (3 minutter siden): Hvordan vet man når man får svar på studieplass egentlig, får man en mail eller melding om at svarer har kommet, eller må man bare sitte inne på samordna og refreshe siden hele dagen😂 Det var noen som skrev at svar publiseres 16-17 men vi får melding dagen etter 1
phssøker2025- Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Jeg får logget inn på studentweb phs men ikke oslo, samboer får ikke logget inn på phs på studentweb. Står studentnummer når jeg logger inn men har vondt for å tro at det er noe annet enn tilfeldigheter, merkelige greier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå