Gå til innhold

CPU temeratur?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres sprøtt mye ut ja. Lå aldri over 45 grader på min xp2200 med en glacialtech-kjøler (som ikke er så bra), og med vannkjølinga var jeg nede i 30-32 grader normalt sett. Ritkignok har samme cpu'en flydd i været til 40 grader vannkjølt når jeg bytta til Abit NF7-s hovedkort, og jeg har enda ikke klart å finne ut hvorfor. :(

Lenke til kommentar
Høres sprøtt mye ut ja. Lå aldri over 45 grader på min xp2200 med en glacialtech-kjøler (som ikke er så bra), og med vannkjølinga var jeg nede i 30-32 grader normalt sett. Ritkignok har samme cpu'en flydd i været til 40 grader vannkjølt når jeg bytta til Abit NF7-s hovedkort, og jeg har enda ikke klart å finne ut hvorfor. :(

jepp min vankjøling har også flydd i være til ca 35 - 40 C me Nf7-s korte :scared:

 

( [email protected] ghz )

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Nå gir jo riktignok T-bred CPU'ene mer varme enn Barton da. Har en XP2500+@2450 Mhz med stillegående luftkjøling. Holder seg under 55 grader på full load. I samme maskin får jeg over 60 grader med min gamle XP2000+ klokket til XP2200+, selv om den går ca 600 mhz tregere.

Endret av alfern
Lenke til kommentar
Høres sprøtt mye ut ja. Lå aldri over 45 grader på min xp2200 med en glacialtech-kjøler (som ikke er så bra), og med vannkjølinga var jeg nede i 30-32 grader normalt sett. Ritkignok har samme cpu'en flydd i været til 40 grader vannkjølt når jeg bytta til Abit NF7-s hovedkort, og jeg har enda ikke klart å finne ut hvorfor. :(

Kanskje temp måleren på det forrige HK et var ødelagt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...