Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CrabHabit skrev:
Sersjant SEGA skrev:
synd det ikke er på xbox
Absolutt ikke
Skjønner ikke poenget med slike holdninger jeg, aldri gjort og kommer aldri til å forstå. Fanboys av enten Playstation eller Xbox som krangler over hvilken plastikkboks som er best er kun gratis PR for både Microsoft og Playstation.
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, BFG-Hungbunny said:
 
Skjønner ikke poenget med slike holdninger jeg, aldri gjort og kommer aldri til å forstå. Fanboys av enten Playstation eller Xbox som krangler over hvilken plastikkboks som er best er kun gratis PR for både Microsoft og Playstation.

Helt enig. Alle vet jo at det er Playstation som er best så jeg skjønner ikke at det skal være noe å krangle over  😄

Jeg syns det er rart at det ikke er på Xbox når spillet faktisk er tilgjengelig på Steam.

Lenke til kommentar
rabler skrev:
2 hours ago, BFG-Hungbunny said:
 
Skjønner ikke poenget med slike holdninger jeg, aldri gjort og kommer aldri til å forstå. Fanboys av enten Playstation eller Xbox som krangler over hvilken plastikkboks som er best er kun gratis PR for både Microsoft og Playstation.

Helt enig. Alle vet jo at det er Playstation som er best så jeg skjønner ikke at det skal være noe å krangle over  😄

Jeg syns det er rart at det ikke er på Xbox når spillet faktisk er tilgjengelig på Steam.

Det er nok en ren kost-nytte analyse hos utvikler/utgiver av hvordan man skal bruke begrensede ressurser. Det er jo ikke helt gratis å utvikle til en ekstra maskinvare, selv om mye nå er likt mellom konsoll og PC.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...