Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Pollenallergi om man kun har pustevansker og må snyte seg noen ganger daglig?


Gjest f5f0a...4b3

Anbefalte innlegg

Gjest f5f0a...4b3

Har ingen problemer med øynene. Er det sannsynlig at det er allergi for det? Det verste er pustevansker, men hjelpe litt å puste med munnen. Er vanskelig å puste med nesa for da får jeg nesten ikke luft

Anonymous poster hash: f5f0a...4b3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må spørre legen. Du blir sannsynligvis foreskrevet allergimedisiner for å se om det virker. Vanligvis vil de fleste med pollenallergi kjenne litt kløe i øyne og at man nyser mer enn vanlig i det minste. 

Når du sier pustevansker, mener  du at nesa er tett, eller at du ikke klarer å få nok luft ned i lungene? Dersom du bare har tett nese ville jeg gjettet på at du har en forkjølelse. 

Lenke til kommentar
Gjest f5f0a...4b3
Trippelure skrev (6 timer siden):

Om du har problemer med å puste igjennom nesen, men ingen andre plager, kan det være at du har polypper. Det beste er å høre med legen, ta en allergitest og evt bli sendt til en øre-nese-hals-spesialist.

Hvis man først har fått polypper forblir de der da helt til man får de fjernet? 

Anonymous poster hash: f5f0a...4b3

Lenke til kommentar
Gjest f5f0a...4b3 skrev (5 timer siden):

Hvis man først har fått polypper forblir de der da helt til man får de fjernet? 

Anonymous poster hash: f5f0a...4b3

Ja så vidt jeg vet. Jeg ble født med det og operert som barn. Har ikke hatt problemer siden. Det var en helt ok operasjon og etterpå kan man spise masse masse iskrem 😁

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...