Gå til innhold

har laget en splash..


Anbefalte innlegg

Har laget et "enter-the-site-bilde"(splash tror jeg det heter) til min personlige side.. (forestweb), jeg vet ikke helt om jeg er så fornøyd med det enda, men det er jo siden som teller... men uansett jeg har 3 forskjellige farger jeg vurderer å gå for men trenger hjelp å bestemme meg... (har tidligere postet om "forestweb" og vil bare understreke at det har ingenting med skog og natur å gjøre, det er bare et kallenavn på min personlige side og jeg har mine interne grunner)

 

Fargeforslag #1

Fargeforslag #2

Fargeforslag #3

 

Takker gjerne ja til konstruktiv kritikk og kommentarer om bildet også :yes:

 

EDIT: Det 3D bildet i midten skal sannsynligvis byttes senere, synes den ødela litt.."Restore down" vinduet sånn at du ikke ser hvit bakgrunn utenfor bildet for å få et bedre "bilde" av bildet

Endret av Prowl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. home.no har ikke funka hos meg den siste uka..

 

Men uansett, ingen liker å trykke en ekstra gang for å komme inn på en side..

Hvis du skal ha en splash-screen, så bør det være fordi at du bruker popup, eller har flere sider (engelsk, norsk, hebraisk osv...)

 

Hvis siden din inneholder noen av de delene, da er det ok.. Hvis ikke, ville jeg ha kutta ut splashen.

Lenke til kommentar
Hmm.. home.no har ikke funka hos meg den siste uka..

 

Men uansett, ingen liker å trykke en ekstra gang for å komme inn på en side..

Hvis du skal ha en splash-screen, så bør det være fordi at du bruker popup, eller har flere sider (engelsk, norsk, hebraisk osv...)

 

Hvis siden din inneholder noen av de delene, da er det ok.. Hvis ikke, ville jeg ha kutta ut splashen.

Vel det skal være en HTML side og en Flash-pop up side.. så derfor :) - takk for tipset.. :yes:

Lenke til kommentar

setter opp litt systematisk.

#1 stilig, men virket kanskje litt kald, men ok

#2 stiligere, likte fargen, veldig avbalansert og rolig. flott

#3 likte ikke denne, det ble for svart hvitt, fargene kom ikke godt nok fren.

 

altså jeg ville gått for nr 1 eller 2, skulle jeg bestemt ville det blitt nr 2.. henger jo selvfølgelig sammen med hvordan siden blir seende ut, men jeg ville gått for nr 2. om du lager siden i samme fargestil får du en side som ikke er som alle andre. synes det er for mange blå sider..

/me likte veldig godt :thumbs:

btw: hva er det greiene i midten av bildet? en sopp? eller bare en 3d sak?

Lenke til kommentar
Ehm

Dette må vel være noe du bestemmer ut i fra farger på resten av siden?

Ser litt teit ut med blå splash hvis du har brun side for eksempel.

 

Er forøvrig enig med SirIce

Altså... hvis jeg velger blå så lager jeg jo selvfølgelig siden i blå også, regnet med at det var noe som sier seg selv... men regner med at jeg går for #3 (skal bare bytte bilde i den lille rammen)

Endret av Prowl
Lenke til kommentar
btw: hva er det greiene i midten av bildet? en sopp? eller bare en 3d sak?

Vel... det er bare no k*dd jeg drev med i Cinema, men av en eller annen grunn så synes jeg det kan ligne litt på noe laaaaangt inni skogen.. så det er vel noe fra en eller annen fantasiskog (om det må være noe da ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...