Gå til innhold

Xbox skal visstnok gjennomføre flere kutt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så dem bruker masse penger på å kjøpe opp Bethesda og Activision.

Gir fult av folk i begge firmaene sparken.

Så skal dem legge ned flere andre.

De begynner å selge storspillene sine på andre plattformer, og folk er nervøse for Xbox merket.

Kan ikke akkurat si det gir så stor trygghet alle de nyhetene her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Veldig usikker på hva fremtiden vil bringe.

Jeg har alle plattformer (Series X, PS5 og Nintendo Switch) og jeg håper inderlig at ikke Xbox «forsvinner».

Vi trenger at Sony og Microsoft konkurrere og gjør hverandre bedre. Det er kun til vår fordel - pris, ytelse og innovasjon. Dersom Sony får sitte alene i sandkassen og leke så kan vi bare forbrede oss på at neste konsoll kommer til å koste vanvittig mye.. samt spill ikke minst. Og dersom Sony øker priser på spill så vil resten følge etter - Steam, Epic osv. Så dette vil påvirke langt fler enn kun de som spiller på Xbox.

Jeg håper for Xbox sin skyld at spill som Hellblade og andre spill som er i horisonten vil føre til at Xbox blir et «must have»-produkt og salgene deres stiger.

De vil aldri ta igjen forspranget til Sony, men husk at PS3 hadde en ræva start i forhold til X360 og klarte å ta igjen X360 på salg da den generasjonen var over. Så ingenting er umulig, spesielt når Microsoft har stor bankkonto og vanvittig mange studioer i lommen.

Lenke til kommentar

Problemet er vel helst at MS Gaming har tatt over for Xbox (Ex-box), og de kjører et helt annet løp på innholds-satsning, og Game Pass modellen fungerer ikke over tid fordi en mangler vekst, og AAA-markedet er helt avhengig av det lønnsomhetsmessig. Det vi ser nå tror jeg er en kontrollert seig exit med røtter høyere enn Xbox divisjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...