Gå til innhold

Samme faktura med to ulike kid?


Gjest ce911...bf0

Anbefalte innlegg

Gjest ce911...bf0

Er det mulig at et firma kan sende ut samme faktura to ganger men med ulikt kid nummer? Her er det snakk om at et firma som ved en glipp sendte ut doble fakturaer til flere kunder. Jeg syns dette høres litt snodig ut. 

Det var en mann som fortalte meg at han hadde mottatt to regninger og betalt begge uten og tenke over at det var samme beløp, så ringer firmaet og fortalt at han hadde betalt samme rekningen to ganger. Etter en stund finner de ut at samme faktura er sendt ut to ganger med ulikt kid nummer. Er dette mulig?

Jeg har opplevd at denne mannen har løyet før, så jeg greier ikke å stole på alt han sier. Hadde vært interessant å vist om dette var sant eller ikke. 

Anonymous poster hash: ce911...bf0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest ce911...bf0
barfoo skrev (3 minutter siden):

Kva får deg til å tenke at det er umulig?

Jeg vet ikke, men jeg syns det høres rart ut at det samme har skjedd med så mange.. Jeg trodde ikke det var så enkelt å endre kid nummer ved en feil,

Anonymous poster hash: ce911...bf0

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Guest ce911...bf0 said:

Jeg vet ikke, men jeg syns det høres rart ut at det samme har skjedd med så mange.. Jeg trodde ikke det var så enkelt å endre kid nummer ved en feil,

KID-nummer er jo kun nummer av spesfikk lengde og med et kontrollsiffer.

Lenke til kommentar
Gjest ce911...bf0
Trulss skrev (20 minutter siden):

At det skjer dobbeltfakturering er verken vanlig eller uvanlig. Altså kan det skje i ny og ne.

Med samme faktura nummer? 🤔

Anonymous poster hash: ce911...bf0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...