Gå til innhold

Salget av Xbox-konsoller stuper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lostfields skrev:
Guttene mine har PC og jeg har Xbox, god match! Savner kun familie-abonnement på Game Pass
Du skal allerede kunne dele Gamepass med familien. En kompis deler gamepass med kona si, og de spiller sammen på nett med hver sin xbox. Jeg deler gamepass med familie. Det eneste jeg har merket er at man ikke kan spille cloud-basert på to maskiner samtidig. Men det er stort sett ikke et problem for oss
Lenke til kommentar
2 hours ago, MuffinMatt said:
On 26.4.2024 at 12:54 PM, Lostfields said:

Guttene mine har PC og jeg har Xbox, god match! Savner kun familie-abonnement på Game Pass

Du skal allerede kunne dele Gamepass med familien. En kompis deler gamepass med kona si, og de spiller sammen på nett med hver sin xbox. Jeg deler gamepass med familie. Det eneste jeg har merket er at man ikke kan spille cloud-basert på to maskiner samtidig. Men det er stort sett ikke et problem for oss

Ja, det går fint å sette en xbox som hjemmeboks og så kan den som har game pass logge inn på en annen.

Det går også samtidig med PC og Xbox, men litt mer krøkkete pga Microsoft Store må være logget inn med eier.

Microsoft hadde en prøveperiode på familieabonnement i fjor, som også kunne deles med venner. Håper det kommer tilbake

Det blir noe vanskeligere med 3 barn og en voksen, så ønsker en enkel måte å gjøre det på

Endret av Lostfields
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...