Gå til innhold

Full forvirring rundt Fallout 4-oppgradering via PlayStation Plus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eddie_Peddie skrev:
Jeg måtte slette save game for å kunne starte etter oppdateringen. Både lokalt og i skyen. Gjorde ikke mye da jeg var ferdig med den for årevis siden.
Var saven påvirket av noken mods?
Lenke til kommentar
Skuffet mest over "ultrawide" supporten denne skulle bringe. Ja ultrawide oppløsninger er lagt til som valg mulighet, men det er også alt dei har gjort. Dei har fullstendig glemt å tilpasse UI deretter, f.eks. er ui nå strukket i bredden, du kommer ikkje forbi det å sette opp karakter stats fordi feltet du skall putte in navnet til karakteren er utenfor bilde.
Lenke til kommentar

Skuffende oppdatering generelt. Men Bethestda er jo bare en skygge av seg selv nå. Det var et bra spillstudio før i tiden, da de ikke brukte 350 år på å lage et spill. Koser meg uansett men en ny start på spillet. kjekt med 60 fps. Alle trophies er resetta så blir en lang vei mot platinum. 

https://www.pcgamer.com/games/fallout/fallout-4s-next-gen-update-is-nearly-16-gigs-breaks-modded-saves-and-doesnt-seem-to-change-much-at-all/




https://nordic.ign.com/fallout-4/81635/news/fallout-4-next-gen-update-riddled-with-issues



 

Endret av Guybrush 3pwood
  • Liker 1
Lenke til kommentar
SynT skrev:
Eddie_Peddie skrev:
Jeg måtte slette save game for å kunne starte etter oppdateringen. Både lokalt og i skyen. Gjorde ikke mye da jeg var ferdig med den for årevis siden.
Var saven påvirket av noken mods?
Det vet jeg ikke. Er veldig lenge siden jeg spilte. Tenker det var sånn rundt når det ble lansert.
Lenke til kommentar
SynT skrev:
Skuffet mest over "ultrawide" supporten denne skulle bringe. Ja ultrawide oppløsninger er lagt til som valg mulighet, men det er også alt dei har gjort. Dei har fullstendig glemt å tilpasse UI deretter, f.eks. er ui nå strukket i bredden, du kommer ikkje forbi det å sette opp karakter stats fordi feltet du skall putte in navnet til karakteren er utenfor bilde.
Genialt. Jeg liker spilla til Bethesda, men f så flinke de er på bugs og rare løsninger🤣
Lenke til kommentar
For oss PC-spillere som er vant med å lage vårt eget unike spill via mods er det nå blitt bare kaos og ræl . Nå har jeg riktignok ikke fyret opp skikkelig enda etter update men leser hva andre skriver . Bare håper " weightless junk " modden funker , fordi den hjelper utrolig mye med bosettingene og ingredienser , så man kan bruke tiden på andre ting enn stadig å styre med inventory.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forsøkt noen ganger å spille på PS5. Ender med at jeg setter meg fast i noe. Enten det er en stokk eller power armor station, så ender det med at jeg ikke kan trykke på noen knapper.

Ellers er alt som før, de du snakker med forsvinner gjerne eller glitcher inn i en vegg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...