Gå til innhold

Songs of Conquest får sin offisielle lansering om en måned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herlig! Spilt det litt her og der, og kost meg veldig. Sleit litt med at vanskelighetsgraden varierte litt for mye, men det skal visst være fikset. Gleder meg til lansering og forhåpentligvis flere fraksjoner etterhvert.
Lenke til kommentar

Har spilt dette spillet ca 40timer. Har fått veldig god valuta ut av spillet og anbefaler på det sterkeste til alle som liker homm3. Utrolig mye likt, men fortsatt nok ting som er annerledes. spesielt "mana" systemet for casting. som er veldig gøy å bygge rundt.

Har ikke testet ut simultaneous turns ennå.

Lenke til kommentar
Synd de ikke har et by-view som de gamle spillene, husker det var så kult å se de gå fra landsby til storby jo lenger ut i spillet man kom. Ellers er det jo helt fantastisk å se at magien fremdeles lever, heroes 3 tror jeg må være det spillet jeg har lagt aller flest timer til.
Lenke til kommentar
Runis skrev:
Synd de ikke har et by-view som de gamle spillene, husker det var så kult å se de gå fra landsby til storby jo lenger ut i spillet man kom. Ellers er det jo helt fantastisk å se at magien fremdeles lever, heroes 3 tror jeg må være det spillet jeg har lagt aller flest timer til.
Samma her Homm 3 var kongen av slike spill.
Lenke til kommentar
Håper dei fikser kampanjen. Hugser ting gikk frå latterlig enkelt (ridderdama) til absurd vanskelig (øglemenn/drager) med ein AI som i sann HOMM stil juksa som fy med monster/ressursgenereringa si. Er vel den eine tingen frå den serien dei ikkje trengte kopiere :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...