Gå til innhold

Den store fisetråden 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tussi skrev (1 time siden):

Prisen kan inneholde en fisepute

En liten digresjon kanskje, men i disse tider med fullstendig rigide regler om hoppdresser og overdreven interesse for høydetrening; vil det bli forbud mot å fise på hoppkanten, nedover i utforbakken eller oppover i monsterbakken ?

Forbud mot å fyre av «rakettmotoren» i kritiske øyeblikk, må være et interessant område for regelrytterne i FIS….

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vokteren skrev (2 timer siden):

En liten digresjon kanskje, men i disse tider med fullstendig rigide regler om hoppdresser og overdreven interesse for høydetrening; vil det bli forbud mot å fise på hoppkanten, nedover i utforbakken eller oppover i monsterbakken ?

Forbud mot å fyre av «rakettmotoren» i kritiske øyeblikk, må være et interessant område for regelrytterne i FIS….

Ja,jeg prøver også å fyre av motoren mår jeg skal opp bratte bakker 😅

Maskinfører skrev (1 time siden):

@Tussi :lol:                                                                                                                      https://forum.kvinneguiden.no/topic/1877770-samboeren-min-feis-uhell-foran-meg-og-vennine-er-så-flau-at-jeg-ikke-finner-ord/#comments

Haha, den var morsom 😅 godt å se noen fortsetter med fisetrådene etter jeg slutta 😅😅😅

• Hjerte 1
Skrevet
Tussi skrev (1 time siden):

Ja,jeg prøver også å fyre av motoren mår jeg skal opp bratte bakker 😅

Haha, den var morsom 😅 godt å se noen fortsetter med fisetrådene etter jeg slutta 😅😅😅

Ja veldig morsom :lol: ja det er det 😀

• Hjerte 1
Skrevet
Tussi skrev (3 minutter siden):

Etter det der spydde han en gang til. Og det var IKKE mine fiser som var årsaken

Helt sikker på at du ikke ble utløsende årsak denne gang ?
Det er mange som får brekninger av tarmgass…..

• Hjerte 1
Skrevet
Vokteren skrev (2 minutter siden):

Helt sikker på at du ikke ble utløsende årsak denne gang ?
Det er mange som får brekninger av tarmgass…..

Jeg kjente ikke lukta av.fisen min...

Skrevet

Menn på 50+ bør undersøke prostata på den årlige legekontrollen, fortrinnsvis med legens finger opp i rattata.
Der befinner det seg som regel noen gassbobler.

Noen som har noen morsomme historier om dette ?

Skrevet
Vokteren skrev (2 minutter siden):

Menn på 50+ bør undersøke prostata på den årlige legekontrollen, fortrinnsvis med legens finger opp i rattata.
Der befinner det seg som regel noen gassbobler.

Noen som har noen morsomme historier om dette ?

To ganger har jeg opplevd fingre i det hullet der. Første gang var hos gynekolog, hun sa det var normalt å fise, men det gjorde jeg ikke den gangen.

Andre gang var da  jeg hadde tarmslyng, og da feis jeg ikke i det hele tatt. 

Men prostata, det har jeg ikke hatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...