Vokteren Skrevet tirsdag kl 08:14 Skrevet tirsdag kl 08:14 Tussi skrev (1 time siden): Prisen kan inneholde en fisepute En liten digresjon kanskje, men i disse tider med fullstendig rigide regler om hoppdresser og overdreven interesse for høydetrening; vil det bli forbud mot å fise på hoppkanten, nedover i utforbakken eller oppover i monsterbakken ? Forbud mot å fyre av «rakettmotoren» i kritiske øyeblikk, må være et interessant område for regelrytterne i FIS…. 1
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 09:15 Forfatter Skrevet tirsdag kl 09:15 @Tussi https://forum.kvinneguiden.no/topic/1877770-samboeren-min-feis-uhell-foran-meg-og-vennine-er-så-flau-at-jeg-ikke-finner-ord/#comments 1
Tussi Skrevet tirsdag kl 10:53 Skrevet tirsdag kl 10:53 Vokteren skrev (2 timer siden): En liten digresjon kanskje, men i disse tider med fullstendig rigide regler om hoppdresser og overdreven interesse for høydetrening; vil det bli forbud mot å fise på hoppkanten, nedover i utforbakken eller oppover i monsterbakken ? Forbud mot å fyre av «rakettmotoren» i kritiske øyeblikk, må være et interessant område for regelrytterne i FIS…. Ja,jeg prøver også å fyre av motoren mår jeg skal opp bratte bakker 😅 Maskinfører skrev (1 time siden): @Tussi https://forum.kvinneguiden.no/topic/1877770-samboeren-min-feis-uhell-foran-meg-og-vennine-er-så-flau-at-jeg-ikke-finner-ord/#comments Haha, den var morsom 😅 godt å se noen fortsetter med fisetrådene etter jeg slutta 😅😅😅 1
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 12:16 Forfatter Skrevet tirsdag kl 12:16 Tussi skrev (1 time siden): Ja,jeg prøver også å fyre av motoren mår jeg skal opp bratte bakker 😅 Haha, den var morsom 😅 godt å se noen fortsetter med fisetrådene etter jeg slutta 😅😅😅 Ja veldig morsom ja det er det 😀 1
Tussi Skrevet tirsdag kl 17:43 Skrevet tirsdag kl 17:43 En unge har spydd på bussen. Tror jeg må fise for å kvitte oss med den ekle lukta...
Vokteren Skrevet onsdag kl 20:50 Skrevet onsdag kl 20:50 Tussi skrev (På 6.1.2026 den 18.43): En unge har spydd på bussen. Tror jeg må fise for å kvitte oss med den ekle lukta... 🤮🤧 1
Tussi Skrevet onsdag kl 20:51 Skrevet onsdag kl 20:51 Vokteren skrev (Akkurat nå): 🤮🤧 Etter det der spydde han en gang til. Og det var IKKE mine fiser som var årsaken
Vokteren Skrevet onsdag kl 20:55 Skrevet onsdag kl 20:55 Tussi skrev (3 minutter siden): Etter det der spydde han en gang til. Og det var IKKE mine fiser som var årsaken Helt sikker på at du ikke ble utløsende årsak denne gang ? Det er mange som får brekninger av tarmgass….. 1
Tussi Skrevet onsdag kl 20:58 Skrevet onsdag kl 20:58 Vokteren skrev (2 minutter siden): Helt sikker på at du ikke ble utløsende årsak denne gang ? Det er mange som får brekninger av tarmgass….. Jeg kjente ikke lukta av.fisen min...
Vokteren Skrevet onsdag kl 20:59 Skrevet onsdag kl 20:59 Menn på 50+ bør undersøke prostata på den årlige legekontrollen, fortrinnsvis med legens finger opp i rattata. Der befinner det seg som regel noen gassbobler. Noen som har noen morsomme historier om dette ?
Tussi Skrevet onsdag kl 21:03 Skrevet onsdag kl 21:03 Vokteren skrev (2 minutter siden): Menn på 50+ bør undersøke prostata på den årlige legekontrollen, fortrinnsvis med legens finger opp i rattata. Der befinner det seg som regel noen gassbobler. Noen som har noen morsomme historier om dette ? To ganger har jeg opplevd fingre i det hullet der. Første gang var hos gynekolog, hun sa det var normalt å fise, men det gjorde jeg ikke den gangen. Andre gang var da jeg hadde tarmslyng, og da feis jeg ikke i det hele tatt. Men prostata, det har jeg ikke hatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå