Vokteren Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Tussi skrev (1 time siden): De har det i storkoser, lyden kommer men ikke lukten Aktivt kull kombinert med bleie ? Støydemping burde ikke være et problem med dagens teknologi….. 1 1
Tussi Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Vokteren skrev (13 minutter siden): Aktivt kull kombinert med bleie ? Støydemping burde ikke være et problem med dagens teknologi….. Haha. Skulle stå stomiposer 1
Vokteren Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Tussi skrev (1 time siden): Haha. Skulle stå stomiposer Satt nylig ved siden av en kompis med stomi. Han luktet ikke godt…. 2
Maskinfører Skrevet 21. juni Forfatter Skrevet 21. juni MR SPEED skrev (7 timer siden): Jeg å mye driting er cola som er synderen 😊👎😢 Ja er det 😀👎😣 2
Vokteren Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Vokteren skrev (På 21.6.2025 den 14.57): Satt nylig ved siden av en kompis med stomi. Han luktet ikke godt…. Lurer litt på om han åpnet posen med hensikt bare for å tilhøre guttefellesskapet. Et fellesskap hvor øldrikking, fising og skrøner rundt bålet er en del av det hele… 2
Vokteren Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Alle fiser og alle kan bli tilgitt. Kanskje en fjert til og med er karriærefremmende ? https://www.tv2.no/underholdning/slapp-djevelsk-fis-alle-flyktet-fra-rommet/17898209/ 2
Tussi Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Vokteren skrev (2 timer siden): Alle fiser og alle kan bli tilgitt. Kanskje en fjert til og med er karriærefremmende ? https://www.tv2.no/underholdning/slapp-djevelsk-fis-alle-flyktet-fra-rommet/17898209/ Hahahaha artig! Det er morsomt når Man slipper en lydløs og tror man slipper unna med det, men dengang ei 😅 1
backtoback Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli «Det er bedre å slippe en fjert, enn å sprenge en tarm» https://www.diskusjon.no/topic/1945533-morsomme-youtube-shorts/page/2/#findComment-27377701 2
MR SPEED Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli (endret) Fikk Guinness World Records i fising da jeg var lagt inn på sykehuset da…… promp promp promp fis Endret 9. juli av MR SPEED 1 1
Vokteren Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli Jarmo skrev (54 minutter siden): Kroppsformen tyder på at han har mer på lager….. 1 2
Fumla Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli Nå har jeg lest overskriften på denne tråden mange ganger og har lest "Den store fLisetråden" hver gang. Og tenkte det må jo være gørrkjedelig. 🙄 Jeg har tydeligvis gått glipp av noe. 2
Tussi Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli Fumla skrev (17 minutter siden): Nå har jeg lest overskriften på denne tråden mange ganger og har lest "Den store fLisetråden" hver gang. Og tenkte det må jo være gørrkjedelig. 🙄 Jeg har tydeligvis gått glipp av noe. Du har det 😅 1
Vokteren Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli Fisen kan brukes til så mangt. Da barna var i den verste tenåringsalderen, var det ikke sjelden at jeg avsluttet en opphetet diskusjon med en brakfis. Da ble det som regel stille. Jeg var nylig på badestranden. Der var det ett par som mente at et par nykommere var altfor nærgående. Det snurte paret prompet hørbart og klarte derved å få nykommerne til å flytte seg. 1 1
Maskinfører Skrevet søndag kl 21:11 Forfatter Skrevet søndag kl 21:11 En gang så prøvde jeg en bukse i butikken den feis jeg i så hang jeg den tilbake 😀 3
Vokteren Skrevet søndag kl 21:46 Skrevet søndag kl 21:46 I respekt for fruen prøver jeg å fise ganske lydløst hvis hun sitter i nærheten og leser i stillhet. Hvis hun ser på tv eller hører musikk er derimot er det fritt fram. Da kan jeg skylde på bakgrunnstøyen hvis hun protesterer. Merkelig nok bemerker hun aldri lukten….. 2
Tussi Skrevet mandag kl 19:36 Skrevet mandag kl 19:36 Maskinfører skrev (22 timer siden): En gang så prøvde jeg en bukse i butikken den feis jeg i så hang jeg den tilbake 😀 Haha, det er badass 🤣 Vokteren skrev (21 timer siden): I respekt for fruen prøver jeg å fise ganske lydløst hvis hun sitter i nærheten og leser i stillhet. Hvis hun ser på tv eller hører musikk er derimot er det fritt fram. Da kan jeg skylde på bakgrunnstøyen hvis hun protesterer. Merkelig nok bemerker hun aldri lukten….. Så istedetfor å advare henne slår du henne i bakken 🤣 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå