Maskinfører Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden Tussi skrev (2 minutter siden): 😅😅😅 🤣🤣🤣 1
Maskinfører Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden Skal jeg fise på kontoret til sjefen @Tussi ? 🤣 2
Vokteren Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Slapp en lang og bråkete fis da jeg så at Trump fikk Fifas «fredspris»……. 3
Tussi Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Skal jeg fise på kontoret til sjefen @Tussi ? 🤣 Ikke til min sjef ihvertfall 😅 jeg har gjort det, men bare stille smygere 2
Maskinfører Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden Tussi skrev (Akkurat nå): Ikke til min sjef ihvertfall 😅 jeg har gjort det, men bare stille smygere Min sjef ? Da blir jeg kastet ut sier tante 🤣 2
Tussi Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Min sjef ? Da blir jeg kastet ut sier tante 🤣 Da bør du la være 2
Vokteren Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Tussi skrev (2 minutter siden): Ikke til min sjef ihvertfall 😅 jeg har gjort det, men bare stille smygere Tenk på neste lønnsforhandling….. 2
Maskinfører Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden Tussi skrev (3 minutter siden): Da bør du la være Ja men han har jo humor den gutten 🤣 2
Tussi Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Vokteren skrev (2 minutter siden): Tenk på neste lønnsforhandling….. Ja, eh, det var det da.... 2
Maskinfører Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden Gleder meg til tante skal ta meg med på pensjonistforeningen da skal jeg fise @Tussi 🤣 2
Maskinfører Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden Vokteren skrev (4 minutter siden): Tenk på neste lønnsforhandling….. Ja er lønnsforhandling jeg skal på 🤣 1
Maskinfører Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden Sovna skrev (På 29.11.2025 den 22.57): Når det begynner å bli boblelyder mens du fiser skal du være litt på vakt. Det er da vi har kommet til risikoen for det i begrepet som kalles "nogot attåt..😱 Fiser da også jeg gjore det i stad fylte buksa med papir så gikk bra 🤣 1
Sovna Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (5 timer siden): Fiser da også jeg gjore det i stad fylte buksa med papir så gikk bra 🤣 Smart det. Kan aldri gå galt hvis du bytter ut trusa med en hel dassrull. Ikke en dråpe utafor..😅 2
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Sovna skrev (1 minutt siden): Smart det. Kan aldri gå galt hvis du bytter ut trusa med en hel dassrull. Ikke en dråpe utafor..😅 Nei er helt sant det 😀 1 1
Tussi Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (6 timer siden): Fiser da også jeg gjore det i stad fylte buksa med papir så gikk bra 🤣 Hvorfor setter du deg ikke bare på dass hvis du tror det skal komme noe attåt? 2
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Tussi skrev (1 time siden): Hvorfor setter du deg ikke bare på dass hvis du tror det skal komme noe attåt? Det var ingen dass der jeg var det kom heldigvis ikke noe i buksa bare kjentes sånn ut 😀 1
xRun Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Jeg økte antal reps på noen øvelser og gikk litt opp i vekt på manualer til noen øvelser under gårsdagens trening fra hva jeg har pleid å ha en stund nå, og da kom fisen etterpå vettu... Det var ikke måte på hvordan det brakte infernalsk baki der i laaange drag senere på kvelden. Jeg måtte spørre en AI hvorfor, og da fikk jeg svar: Sitat Farting a lot after exercise happens because movement stimulates digestion, blood shifts away from your gut during intense workouts, and you swallow more air while breathing heavily or drinking, all pushing trapped gas out as flatulence or bloating, often from foods like beans, dairy, or protein shakes that cause gas. Why it happens Movement & Digestion: Physical activity increases gut muscle contractions, moving food, air, and gas through your system. Blood Flow: Intense exercise diverts blood from your stomach to your muscles, slowing digestion and causing buildup, which is then released. Swallowing Air: Huffing, puffing, and drinking from bottles during cardio makes you swallow extra air (aerophagia). Yoga & Core Work: Bending, twisting, and ab exercises physically push trapped gas out. Diet: Foods like beans, cruciferous veggies (broccoli), dairy, or protein supplements with sugar alcohols (sorbitol) contribute to gas. Ok, så stryk yoga, bønner, meieriprodukter, shakes, supplementer og alkoholer, men resten var nok til en prompeaften da. Endret 1 time siden av xRun
Vokteren Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sovna skrev (5 timer siden): Smart det. Kan aldri gå galt hvis du bytter ut trusa med en hel dassrull. Ikke en dråpe utafor..😅 Hvorfor ikke bare bruke en OB i to-ern ? 😂
Vokteren Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Maskinfører skrev (11 timer siden): Ja er lønnsforhandling jeg skal på 🤣 Angrep er det beste forsvar, men hvis motparten svarer med samme mynt, blir det nok ingen lønnsjustering…..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå