Gå til innhold

Den store fisetråden 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Skal jeg fise på kontoret til sjefen @Tussi ? 🤣

Ikke til min sjef ihvertfall 😅 jeg har gjort det, men bare stille smygere 

• Hjerte 2
Skrevet
Sovna skrev (På 29.11.2025 den 22.57):

Når det begynner å bli boblelyder mens du fiser skal du være litt på vakt. Det er da vi har kommet til risikoen for det i begrepet som kalles "nogot attåt..😱

Fiser da også jeg gjore det i stad fylte buksa med papir så gikk bra 🤣

• Hjerte 1
Skrevet
Maskinfører skrev (5 timer siden):

Smart det. Kan aldri gå galt hvis du bytter ut trusa med en hel dassrull. Ikke en dråpe utafor..😅

• Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (6 timer siden):

Hvorfor setter du deg ikke bare på dass hvis du tror det skal komme noe attåt?

• Hjerte 2
Skrevet
Tussi skrev (1 time siden):

Hvorfor setter du deg ikke bare på dass hvis du tror det skal komme noe attåt?

Det var ingen dass der jeg var det kom heldigvis ikke noe i buksa bare kjentes sånn ut 😀

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Jeg økte antal reps på noen øvelser og gikk litt opp i vekt på manualer til noen øvelser under gårsdagens trening fra hva jeg har pleid å ha en stund nå, og da kom fisen etterpå vettu... Det var ikke måte på hvordan det brakte infernalsk baki der i laaange drag senere på kvelden.

Jeg måtte spørre en AI hvorfor, og da fikk jeg svar:

Sitat

Farting a lot after exercise happens because movement stimulates digestion, blood shifts away from your gut during intense workouts, and you swallow more air while breathing heavily or drinking, all pushing trapped gas out as flatulence or bloating, often from foods like beans, dairy, or protein shakes that cause gas.

Why it happens
Movement & Digestion: Physical activity increases gut muscle contractions, moving food, air, and gas through your system.

Blood Flow: Intense exercise diverts blood from your stomach to your muscles, slowing digestion and causing buildup, which is then released.

Swallowing Air: Huffing, puffing, and drinking from bottles during cardio makes you swallow extra air (aerophagia).

Yoga & Core Work: Bending, twisting, and ab exercises physically push trapped gas out.

Diet: Foods like beans, cruciferous veggies (broccoli), dairy, or protein supplements with sugar alcohols (sorbitol) contribute to gas. 

Ok, så stryk yoga, bønner, meieriprodukter, shakes, supplementer og alkoholer, men resten var nok til en prompeaften da. :p

Endret av xRun
Skrevet
Sovna skrev (5 timer siden):

Smart det. Kan aldri gå galt hvis du bytter ut trusa med en hel dassrull. Ikke en dråpe utafor..😅

Hvorfor ikke bare bruke en OB i to-ern ? 😂

Skrevet
Maskinfører skrev (11 timer siden):

Ja er lønnsforhandling jeg skal på 🤣

Angrep er det beste forsvar, men hvis motparten svarer med samme mynt, blir det nok ingen lønnsjustering…..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...