Tussi Skrevet 15. november Forfatter Skrevet 15. november Maskinfører skrev (9 timer siden): Har du bilde av hele fjeset ? 😀 Skal ta 2
Sovna Skrevet 15. november Skrevet 15. november En real katt.. Bånd/kjetting anbefales. Evt rustning hos eier. 4
Maskinfører Skrevet 15. november Skrevet 15. november (endret) Tussi skrev (1 time siden): Skal ta Ja 😀 må jo få se hele ansikte til pus ikke bare sideprofil ❤️😻 Endret 15. november av Maskinfører 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. november Skrevet 15. november Maskinfører skrev (3 timer siden): Pus stjelte Pizza vakke snill han eier,n ❤️😻 😻😻😻😻 2
Maskinfører Skrevet 15. november Skrevet 15. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (53 minutter siden): 😻😻😻😻 😻😻😻😻 2
Maskinfører Skrevet 22. november Skrevet 22. november Maskinfører skrev (På 11.11.2025 den 15.31): Skal hun også hete Tussi @Tussi ? 😀 Får vi snart se hele fjeset hennes ? 😀😻😻❤️❤️ 2
Maskinfører Skrevet 27. november Skrevet 27. november MR SPEED skrev (2 timer siden): Sikkert snart @Maskinfører 😀 Ja 😀 1
Tussi Skrevet torsdag kl 13:10 Forfatter Skrevet torsdag kl 13:10 Jeg har helt glemt Barta.... 😁 hun har fått nytt hjem,.og det har også rammene Rolf og Rune. De blir hentet nå hvert øyeblikk.... fine guttene mine.. 2
Maskinfører Skrevet torsdag kl 13:42 Skrevet torsdag kl 13:42 Tussi skrev (31 minutter siden): Jeg har helt glemt Barta.... 😁 hun har fått nytt hjem,.og det har også rammene Rolf og Rune. De blir hentet nå hvert øyeblikk.... fine guttene mine.. Så fint 😀 har du ingen puser nå da ? ☹️ 2
Tussi Skrevet torsdag kl 13:44 Forfatter Skrevet torsdag kl 13:44 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Så fint 😀 har du ingen puser nå da ? ☹️ Nei, kanskje over jul, hvis ikke det er behov før, vi får se.... 2
Maskinfører Skrevet torsdag kl 13:45 Skrevet torsdag kl 13:45 Tussi skrev (1 minutt siden): Nei, kanskje over jul, hvis ikke det er behov før, vi får se.... Så trist da en puseløs jul ? ☹️ 2
Tussi Skrevet torsdag kl 13:52 Forfatter Skrevet torsdag kl 13:52 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Så trist da en puseløs jul ? ☹️ Jeg skal reise 3 ganger de neste ukene frem til 27 desember, så da har de det bedre på senteret. Men dersom noen trenger det kommer de til meg 😁 2
Tussi Skrevet fredag kl 14:26 Forfatter Skrevet fredag kl 14:26 Her er Doffen, vår kastrerte hannkatt blitt mamma 3
Mannen med ljåen Skrevet fredag kl 14:33 Skrevet fredag kl 14:33 Så søtt at jeg nesten må ta insulin 😻😻😻 3
Tussi Skrevet fredag kl 14:41 Forfatter Skrevet fredag kl 14:41 Mannen med ljåen skrev (7 minutter siden): Så søtt at jeg nesten må ta insulin 😻😻😻 Ja, det er utrolig søtt ❤️ den pingla er så snill 😻 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:35 Skrevet fredag kl 17:35 Tussi skrev (3 timer siden): Her er Doffen, vår kastrerte hannkatt blitt mamma Vi synes at dette er søte nydelige pusekatter.😻😻 1
Tussi Skrevet fredag kl 17:38 Forfatter Skrevet fredag kl 17:38 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi synes at dette er søte nydelige pusekatter.😻😻 Ja de er nydelige 😻 1
Tussi Skrevet fredag kl 17:39 Forfatter Skrevet fredag kl 17:39 (endret) Her er Barta @Maskinfører, hun du ville se Endret fredag kl 17:49 av Tussi 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå