Gå til innhold

Tussi sin kattekull-tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tussi skrev (21 minutter siden):

Ja. Tror det var 1 negativ kommentar i hele tråden på over 1200 innlegg. Det er virkelig koselig her 😻 du er hjertelig velkommen 💖

Hjertelig takk for det. 👍😊

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Karltorbj skrev (4 minutter siden):

Dere ( er det deg og pusen din ? ) husker sikkert dette, jeg har skrevet om det foer, men det morsomste er at hun fikk henne, skikkelig billig, paa grunn av at hun var svart og hvit. De skulle bare visst, hva de gikk glipp av.

Hun er saa kul. Hver dag jeg kommer, saa staar hun paa sin faste plass og tar i mot meg. Er jeg stressa og oppjagd, saa bruker jeg henne som terapeut, noen minutter med henne, saa legger det seg. Hennes formidable, fred og ro, smitter over.

Av og til litt irriterende da, hun er saa vanvittig treig, naar hun stiller seg forann doeren og vil ut. Jeg aapner doeren, Lucy staar der, jeg spoer, vil du ut Lycy, hun bare kikker paa meg, det kan gaa saa lenge at jeg lukker igjen, Lucy kikker paa meg, hva var det naa som skjedde? Jeg lukker opp igjen, og omsider, gaar hun veldig seint ut og stopper akkurat der, jeg vil skade halen hennes ved aa lukke, og sonderer terrenget, jeg maser litt, foer hun endelig er ute. 😃

Men dette snur seg lett til god humor da, hun er bare saa kul. 😁 

Jeg hadde et par svarte og hvite ifjor sommer, sykt kosete og snille😻

Screenshot_20250608_222031_Gallery.jpg

• Hjerte 5
Skrevet
Maskinfører skrev (8 timer siden):

Søte ❤️ mammapusen fikk jeg lyst på ligner på den katten pappa hadde på 70-80 tallet Nusse 

Hun sinna? 😅

• Hjerte 2
Skrevet (endret)
Tussi skrev (1 time siden):

Hun sinna? 😅

Nusse har veldig snill hun kunne ikke mjaue så sa bare pip pip når pappa stod i skjulet og hugget ved så hoppet hun opp på ryggen hans 😀😍😻

Endret av Maskinfører
  • Hjerte 2
  • 2 uker senere...
Skrevet
Maskinfører skrev (8 minutter siden):

Mora ser jo veldig snill ut da du får prøve og ta hånda forsiktig bort til henne og la hun snuse litt 😻😻

Har gjort, hun slo etter meg 😅 men det er andre som er tøffere enn meg og har kost med henne

• Hjerte 2
Skrevet
Tussi skrev (1 time siden):

Har gjort, hun slo etter meg 😅 men det er andre som er tøffere enn meg og har kost med henne

Uffda hun ser jo så snill ut 😒 det er det ja 😻😻

• Hjerte 2
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Vi synes at de er nydelige søte små.😻😻😻😻

Ja de er helt fantastiske 😻

• Hjerte 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Oh boy. Nå har jeg to rampete kattunger på ca 11 uker på badet, nå er det altså katter i nesten alle rom her....

• Hjerte 2
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden):

Vi synes at det er nydelige pusekatter du har.😻😻

Ja, de er skjønne og kosete 😻😻😻

• Hjerte 1
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...