Gå til innhold

Tussi sin kattekull-tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tussi skrev (8 minutter siden):

Haha. Det er ikke mange som liker veterinærer nei 🤣

Ja der var det gang! Men slik som jeg beskriver Lucy, kan jeg ikke si om Hera, Savannaen, der blir det motsatt. 😄

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tussi skrev (På 3.6.2025 den 13.58):

Så, her er den ene ungen på 4 uker på fanget mitt. En jente 😍

20250603_135545.jpg

20250603_135544.jpg

Hun lille noestet her, vinner jo alles hjerter.

• Hjerte 2
Skrevet
Karltorbj skrev (32 minutter siden):

Hun lille noestet her, vinner jo alles hjerter.

Ja hun er absolutt nydelig 😂 skal ta noen nye bilder

• Liker 1
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Vi synes at det er søte og nydelige pusekatter.😻😻

Ja, de er fantastiske 😻

• Hjerte 2
Skrevet

Opplever at dere likte Lucy saa godt, at jeg fikk matmor til aa sende et bilde av henne, naar hun var liten. Hun hadde et med to av lucy og en som hun ikke husker. Kjenner den ikke jeg heller, men den var naa fin og nydelig, den pusen ogsaa da.

mms-1042.jpg

• Hjerte 5
Skrevet (endret)
Karltorbj skrev (7 minutter siden):

Opplever at dere likte Lucy saa godt, at jeg fikk matmor til aa sende et bilde av henne, naar hun var liten. Hun hadde et med to av lucy og en som hun ikke husker. Kjenner den ikke jeg heller, men den var naa fin og nydelig, den pusen ogsaa da.

mms-1042.jpg

Nydelige 😻 den andre pusen var også kjempefin 😅 jeg synes svarte og hvite kattunger er fantastiske 

Endret av Tussi
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Vi synes at Leon er nydelig.😻😻

Ja, og supersnill ❤️

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Vi synes at han ser ut som en snill og kosete pusekatt.😻😻

Karltorbj skrev (2 minutter siden):

Ser ut som en skikkelig kosegutt. 👍

Kul traad du har. 😊

Ja han er bare elskelig 😍 Ja jeg synes forumet trenger en koselig tråd om puser 😻

• Hjerte 1
Skrevet
Tussi skrev (4 minutter siden):

Ja han er bare elskelig 😍 Ja jeg synes forumet trenger en koselig tråd om puser 😻

Deilig aa komme til ei side, hvor ingen krangler og er gode venner. Er ogsaa aktiv, paa "Dagens middag" og der er det likt.

Treffer paa noen der, som jeg vet at jeg ha diskutert med, som "fillene fyker", men der er vi kjempekompiser. 😃

Vitner om et stort sinn, hos disse. 🙂

• Hjerte 2
Skrevet
Karltorbj skrev (6 minutter siden):

Deilig aa komme til ei side, hvor ingen krangler og er gode venner. Er ogsaa aktiv, paa "Dagens middag" og der er det likt.

Treffer paa noen der, som jeg vet at jeg ha diskutert med, som "fillene fyker", men der er vi kjempekompiser. 😃

Vitner om et stort sinn, hos disse. 🙂

Ja. Tror det var 1 negativ kommentar i hele tråden på over 1200 innlegg. Det er virkelig koselig her 😻 du er hjertelig velkommen 💖

• Hjerte 2
Skrevet
Tussi skrev (34 minutter siden):

Nydelige 😻 den andre pusen var også kjempefin 😅 jeg synes svarte og hvite kattunger er fantastiske 

Dere ( er det deg og pusen din ? ) husker sikkert dette, jeg har skrevet om det foer, men det morsomste er at hun fikk henne, skikkelig billig, paa grunn av at hun var svart og hvit. De skulle bare visst, hva de gikk glipp av.

Hun er saa kul. Hver dag jeg kommer, saa staar hun paa sin faste plass og tar i mot meg. Er jeg stressa og oppjagd, saa bruker jeg henne som terapeut, noen minutter med henne, saa legger det seg. Hennes formidable, fred og ro, smitter over.

Av og til litt irriterende da, hun er saa vanvittig treig, naar hun stiller seg forann doeren og vil ut. Jeg aapner doeren, Lucy staar der, jeg spoer, vil du ut Lycy, hun bare kikker paa meg, det kan gaa saa lenge at jeg lukker igjen, Lucy kikker paa meg, hva var det naa som skjedde? Jeg lukker opp igjen, og omsider, gaar hun veldig seint ut og stopper akkurat der, jeg vil skade halen hennes ved aa lukke, og sonderer terrenget, jeg maser litt, foer hun endelig er ute. 😃

Men dette snur seg lett til god humor da, hun er bare saa kul. 😁 

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...