Tussi Skrevet 12. mai Forfatter Skrevet 12. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi synes at dette er nydelige søte pusekatter.😻😻 Ja, og jeg gleder meg til de kommer ut av eska 😍🥰 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Tussi skrev (3 minutter siden): Ja, og jeg gleder meg til de kommer ut av eska 😍🥰 Det skjønner vi, for det er noen herlige små søtnoser.😻😻🥰🥰 1
Mannen med ljåen Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Jeg har ikke diabetes, men disse pusene er så søte at jeg tror jeg trenger insulin. 🥰 2
Maskinfører Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Tussi skrev (9 timer siden): Hun freste 😆 20250512_135001.mp4 Oi så fin og søt 😻 😻 ❤️❤️ 2
Maskinfører Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Tussi skrev (9 timer siden): Hun freste 😆 20250512_135001.mp4 Hu freste ikke skikkelig da 😻😻 hun sa bare fra på en pen måte 😻😻 2
Tussi Skrevet 13. mai Forfatter Skrevet 13. mai Mannen med ljåen skrev (15 timer siden): Jeg har ikke diabetes, men disse pusene er så søte at jeg tror jeg trenger insulin. 🥰 Haha ja 😍 1
Tussi Skrevet 13. mai Forfatter Skrevet 13. mai Maskinfører skrev (8 minutter siden): Se på denne fine Pusen @Tussi😻❤️😀 Den var søt og fin 😆 spesielt mønster 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Maskinfører skrev (16 minutter siden): Se på denne fine Pusen @Tussi😻❤️😀 😻😻 2
Maskinfører Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (59 minutter siden): 😻😻 😻😻 1
Maskinfører Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Tussi skrev (1 time siden): Den var søt og fin 😆 spesielt mønster Ja var det 😻😻 får se om det blir katt utover @Tussi lurer på om jeg kan kjøre bil med alle disse pillene ? Har fremdeles førerkort og ingen av pillene er merket med rød trekant ? 😻😻 2
Tussi Skrevet 13. mai Forfatter Skrevet 13. mai Maskinfører skrev (16 minutter siden): Ja var det 😻😻 får se om det blir katt utover @Tussi lurer på om jeg kan kjøre bil med alle disse pillene ? Har fremdeles førerkort og ingen av pillene er merket med rød trekant ? 😻😻 De så ikke ut til å påvirke, men du må først ha litt tid på god helse 2
Maskinfører Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Tussi skrev (3 minutter siden): De så ikke ut til å påvirke, men du må først ha litt tid på god helse Ja jeg må det nei de gjør jo ikke det så 2
Tussi Skrevet 31. mai Forfatter Skrevet 31. mai Maskinfører skrev (4 minutter siden): Har pusene kommer ut av eska @Tussi? 😻😻 Nei. Ille enda, men de er på vei, da skal jeg ta bilder av dem 😆 vi har fått enda flere men de er bare 5 dager gammel 1 2
Maskinfører Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Tussi skrev (10 timer siden): Nei. Ille enda, men de er på vei, da skal jeg ta bilder av dem 😆 vi har fått enda flere men de er bare 5 dager gammel Ikke enda nei de er på vei ja hehe ja så bra 5 dager gamle ja 😀 2
Tussi Skrevet 1. juni Forfatter Skrevet 1. juni Maskinfører skrev (18 minutter siden): Ikke enda nei de er på vei ja hehe ja så bra 5 dager gamle ja 😀 Ja,.Men moren er ikke så hissig 😆 sjal fp tatt noen bilder neste uke 2
Maskinfører Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni (endret) Tussi skrev (10 timer siden): Ja,.Men moren er ikke så hissig 😆 sjal fp tatt noen bilder neste uke Ja men det er bra at moren ikke er Hissig lenger gleder meg til neste uke alt 😀 Endret 1. juni av Maskinfører 2
Karltorbj Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Denne har begynt aa komme paa besoek paa balkongen. litt sky naa, men slik jeg leser ham (?), saa skal vi nok bli kompiser vi to. 3
Karltorbj Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni (endret) Og Isis, gjesper og er troett. Endret 3. juni av Karltorbj 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå