Tussi Skrevet 12. mai Forfatter Skrevet 12. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi synes at dette er nydelige søte pusekatter.😻😻 Ja, og jeg gleder meg til de kommer ut av eska 😍🥰 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Tussi skrev (3 minutter siden): Ja, og jeg gleder meg til de kommer ut av eska 😍🥰 Det skjønner vi, for det er noen herlige små søtnoser.😻😻🥰🥰 1
Mannen med ljåen Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Jeg har ikke diabetes, men disse pusene er så søte at jeg tror jeg trenger insulin. 🥰 2
Maskinfører Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Tussi skrev (9 timer siden): Hun freste 😆 20250512_135001.mp4 Oi så fin og søt 😻 😻 ❤️❤️ 2
Maskinfører Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Tussi skrev (9 timer siden): Hun freste 😆 20250512_135001.mp4 Hu freste ikke skikkelig da 😻😻 hun sa bare fra på en pen måte 😻😻 2
Tussi Skrevet 13. mai Forfatter Skrevet 13. mai Mannen med ljåen skrev (15 timer siden): Jeg har ikke diabetes, men disse pusene er så søte at jeg tror jeg trenger insulin. 🥰 Haha ja 😍 1
Tussi Skrevet 13. mai Forfatter Skrevet 13. mai Maskinfører skrev (8 minutter siden): Se på denne fine Pusen @Tussi😻❤️😀 Den var søt og fin 😆 spesielt mønster 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Maskinfører skrev (16 minutter siden): Se på denne fine Pusen @Tussi😻❤️😀 😻😻 2
Maskinfører Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (59 minutter siden): 😻😻 😻😻 1
Maskinfører Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Tussi skrev (1 time siden): Den var søt og fin 😆 spesielt mønster Ja var det 😻😻 får se om det blir katt utover @Tussi lurer på om jeg kan kjøre bil med alle disse pillene ? Har fremdeles førerkort og ingen av pillene er merket med rød trekant ? 😻😻 2
Tussi Skrevet 13. mai Forfatter Skrevet 13. mai Maskinfører skrev (16 minutter siden): Ja var det 😻😻 får se om det blir katt utover @Tussi lurer på om jeg kan kjøre bil med alle disse pillene ? Har fremdeles førerkort og ingen av pillene er merket med rød trekant ? 😻😻 De så ikke ut til å påvirke, men du må først ha litt tid på god helse 2
Maskinfører Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Tussi skrev (3 minutter siden): De så ikke ut til å påvirke, men du må først ha litt tid på god helse Ja jeg må det nei de gjør jo ikke det så 2
Maskinfører Skrevet lørdag kl 23:01 Skrevet lørdag kl 23:01 Har pusene kommer ut av eska @Tussi? 😻😻 2
Tussi Skrevet lørdag kl 23:06 Forfatter Skrevet lørdag kl 23:06 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Har pusene kommer ut av eska @Tussi? 😻😻 Nei. Ille enda, men de er på vei, da skal jeg ta bilder av dem 😆 vi har fått enda flere men de er bare 5 dager gammel 1 2
Maskinfører Skrevet søndag kl 09:09 Skrevet søndag kl 09:09 Tussi skrev (10 timer siden): Nei. Ille enda, men de er på vei, da skal jeg ta bilder av dem 😆 vi har fått enda flere men de er bare 5 dager gammel Ikke enda nei de er på vei ja hehe ja så bra 5 dager gamle ja 😀 2
Tussi Skrevet søndag kl 09:27 Forfatter Skrevet søndag kl 09:27 Maskinfører skrev (18 minutter siden): Ikke enda nei de er på vei ja hehe ja så bra 5 dager gamle ja 😀 Ja,.Men moren er ikke så hissig 😆 sjal fp tatt noen bilder neste uke 2
Maskinfører Skrevet søndag kl 13:26 Skrevet søndag kl 13:26 (endret) Tussi skrev (10 timer siden): Ja,.Men moren er ikke så hissig 😆 sjal fp tatt noen bilder neste uke Ja men det er bra at moren ikke er Hissig lenger gleder meg til neste uke alt 😀 Endret søndag kl 20:15 av Maskinfører 2
Karltorbj Skrevet mandag kl 20:19 Skrevet mandag kl 20:19 Denne har begynt aa komme paa besoek paa balkongen. litt sky naa, men slik jeg leser ham (?), saa skal vi nok bli kompiser vi to. 3
Karltorbj Skrevet mandag kl 20:24 Skrevet mandag kl 20:24 (endret) Og Isis, gjesper og er troett. Endret 16 timer siden av Karltorbj 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå