Maskinfører Skrevet 19. april Skrevet 19. april Tussi skrev (1 time siden): Nei, men pusen min blir hentet til sitt nye hjem over påske Å hun gjør det ja så trist ☹️☹️😻😻 Tussi ? 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. april Skrevet 23. april Maskinfører skrev (47 minutter siden): Se så søt Pus @Tussi ? 😻😻♥️♥️ 😻😻 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. april Skrevet 23. april Maskinfører skrev (32 minutter siden): Pus fiser 😻😻 😻😻 2
Maskinfører Skrevet 23. april Skrevet 23. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): 😻😻 😻😻 2
Tussi Skrevet 23. april Forfatter Skrevet 23. april Nå er tussi hentet, og jeg har fått en ny gutt, han heter visst Leon. Skal få tatt bilde av han 😙 3
Maskinfører Skrevet 24. april Skrevet 24. april Tussi skrev (5 timer siden): Her er Leon Jøss så søt 😻😻❤️❤️ 2
Maskinfører Skrevet 24. april Skrevet 24. april Tussi skrev (5 timer siden): Her er Leon Funnet ute ? 😻😻 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Skrevet 24. april Tussi skrev (7 timer siden): Her er Leon Vi synes at han er en nydelig søt pusekatt.😻😻 1
Karltorbj Skrevet 24. april Skrevet 24. april Er onkel til 4 katter. Har daglig kontakt med dem. Dette er Silas og Isis. 🙂 1 5
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Skrevet 24. april Karltorbj skrev (13 minutter siden): Er onkel til 4 katter. Har daglig kontakt med dem. Dette er Silas og Isis. 🙂 😻😻😻😻 Karltorbj skrev (11 minutter siden): Og dette er Hera. 😻😻 1
Mannen med ljåen Skrevet 24. april Skrevet 24. april Jeg trodde Isis skulle være mye skumlere. Fine katter 🥰 1 2
Karltorbj Skrevet 24. april Skrevet 24. april (endret) Og her kommer dronningen Luci, min favoritt, slow, god og snill. Hun var det ingen som ville ha, gikk billig, fordi hun er hvit og svart. De skulle bare visst, hva de gikk glipp av, for en personlighet. Endret 25. april av Karltorbj 5
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Skrevet 24. april Karltorbj skrev (1 minutt siden): Og her kommer dronningen Luci, min favoritt, slow, god og snill. Hun var det ingen som ville ha, gikk billig, fordi hun er hvit og svart. De skulle bare visst, hva de gikk glipp av, for en pesonlighet. 😻😻 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Skrevet 24. april Karltorbj skrev (Akkurat nå): Silas igjen. 🙂 😻😻 2
Tussi Skrevet 24. april Forfatter Skrevet 24. april Maskinfører skrev (6 timer siden): Jøss så søt 😻😻❤️❤️ Ja 😍 Maskinfører skrev (6 timer siden): Funnet ute ? 😻😻 Fraflyttet av eier, og har en tøff historie, men han er altså ufattelig snill 😍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi synes at han er en nydelig søt pusekatt.😻😻 Ja 😍 Karltorbj skrev (2 timer siden): Er onkel til 4 katter. Har daglig kontakt med dem. Dette er Silas og Isis. 🙂 Nydelige, koser seg 🥰 Karltorbj skrev (2 timer siden): Og dette er Hera. Den så nesten ut som en rasekatt, kjempefin 😍 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå