Gå til innhold

Arbeidspsykologiske tester i forbindelse med jobbintervju?


Gjest c8222...f90

Anbefalte innlegg

On 24.4.2024 at 9:14 PM, Gjest MKII said:

Åpent landskap er jo også et tilfelle hvor kompetansen til sjefer ofte viser seg manglefull: Undersøkelser med mer viser ofte at effektiviteten og trivselen synker (drastiskt) med åpent landskap. Men likevel insisterer sjef etter sjef etter... at man SKAL ha åpent landskap, stikk i strid med hva som anbefales av eksperter og i undersøkelser 😵‍💫

Vi har åpent landskap, men vi har også høretelefoner som er koblet til PC-en sånn at vi kan arbeide uforstyrret. Det synes jeg fungerer fint og gjør det lettere å kommunisere med kollegaene. 

Om vi satt i våre egne cellekontorer, så kunne vi like så godt jobbet hjemmefra og bare dratt til kontoret for viktige møter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Camlon skrev (På 28.4.2024 den 11.13):

Vi har åpent landskap, men vi har også høretelefoner som er koblet til PC-en sånn at vi kan arbeide uforstyrret. Det synes jeg fungerer fint og gjør det lettere å kommunisere med kollegaene. 

Om vi satt i våre egne cellekontorer, så kunne vi like så godt jobbet hjemmefra og bare dratt til kontoret for viktige møter.

Kan man ikke snakke sammen med kollegene sine selv om de sitter på cellekontor? :) 

Om jeg hadde cellekontor hadde jeg med all sannsynlighet vært mye mer på kontoret. Hvor vi hadde kontor før hadde 50 % cellekontor og det var like mye faglig diskusjon og samspill der.

Høretelefoner er essensielt, men jeg synes det er veldig slitsomt å bli tvunget til å sitte med headset for å få fred. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...