Gå til innhold

Komplett


Anbefalte innlegg

Kjøpte dette, (bl.a. fordi det var en bra bundle) men det var bare Drivers & Utilities og WinDVD som fulgte med.

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...4&view=detailed

 

Klagde på dette, men komplett sa det var skrivefeil og ba meg sende kortet tilbake hvis jeg ikke var fornøyd. Jeg kan ikke være uten pc (har solgt det gamle). hvis jeg må returnere kortet. Dessuten blir det mye styr. søke retur, sende, vente osv.

Komplett lemper byrden over på kunden for feil de har gjort.

Hva bør man gjøre?

Har foreslått at de kan trekke fra 500,- , synes det er fair.

 

:devil:

Endret av Pje
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
500 kr i avslag på et kort til 1500 var vel et litt griskt krav. eneste du har rett til er jo å returnere produktet, men det nevnte jo komplett. er du så avhengig at du ikke kan være uten pc noen dager :p

Jeg tror Komplett spekulerer i at de fleste ikke gidder å være uten pc flere dager, og det gjør meg extra pissed.

Lenke til kommentar

Har bare gode erfaringer med Komplett.

Så det du bør gjøre er å sende dei ein ny meil og forklare problemet. Og også oppfordre dei til å forandre på annonsen sin. Der står nå bulk men i spesifikasjonene ligger der ein bra bundle.

 

Enten bør du få eit nytt kort som du kan vere fornøgd med eller så bør du få eit plaster på såret. Men avslag på 500 ,- tror eg ikkje du kommer nokon vei med.

 

Viktig at du forklarer at du ikkje greier deg uten pc.

 

P.S Og legger du ut veldig mykje dårleg reklame her så blir sjansene dine mindre for å bli imøtesett.

Lenke til kommentar

 

P.S Og legger du ut veldig mykje dårleg reklame her så blir sjansene dine mindre for å bli imøtesett.

Hvorfor det?

 

Dårlig reklame? Det er jo bare facts, og det bør vel frem , bør det ikke.

Er ikke det litt av hensikten med forumet.

 

Jobber kanskje der?

Lenke til kommentar

 

P.S Og legger du ut veldig mykje dårleg reklame her så blir sjansene dine mindre for å bli imøtesett.

Hvorfor det?

 

Dårlig reklame? Det er jo bare facts, og det bør vel frem , bør det ikke.

Er ikke det litt av hensikten med forumet.

 

Jobber kanskje der?

Mine tanker kom litt fort på papiret. Er enig med deg der når eg ser det som du skriver det. :blush:

Lenke til kommentar

Hm, det jeg lurer på er hvorfor komplett.no ennå ikke har fikset produktinformasjonen... Kanskje de håper at flere kunder vil kjøpe det produktet? :p

 

Anyways, så lenge det ikke står noen plass "uten ansvar for mulige feil" (eller noe lignende) så har du faktisk ditt på det tørre... Du betalte så så mye for det produktet som sto opplistet, og har krav på det, eller et tilsvarende / bedre produkt for samme pris.

 

Men du kan ikke kreve å få 500,- i avslag eller å få kortet på dagen :ermm:

Lenke til kommentar

Fikk 240,- i rabatt.

 

Har hatt endel mailvekslinger med dem (3 forskjellige saksbehandlere), og innrømmer at jeg har vært en kverulant.

 

Men jeg synes de fortjente det fordi:

 

Svaret jeg fikk når jeg høflig påpekte at softwaren ikke medfølgte var:

"Dette følger ikke med en BULK versjon"

Det kan vel ikke jeg vite ! Som kunde forholder jeg meg til det som står på produktbeskrivelsen!

 

Når jeg påpekte dette fikk jeg beskjed om at jeg måtte søke retur.

Jeg skal vel ikke være uten pc flere dager og styre med retur (som ofte kan ta lang tid) for en feil de opplagt har gjort. Mulig de spekulerer i at kunden ikke gidder dette styret.

 

Jeg synes det virket arrogant og med lite forståelse for kundens behov og rettigheter og med liten innrømmelse av egne feil.

Det var tross alt de som hadde gjort feil og burde ved først henvendelse foreslått en kompensasjon for at ikke produkter ble levert som beskrevet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kommer ihvertfall ikke til å bruke Komplett.no lengre! I går mottok jeg en dvd-spiller fra dem som så ut som om den var sluppet i golvet fra 3-meters høyde! Dekslet var skjevt og selvfølgelig virket den ikke. Når man snudde på den hørte man delene inne i den... :thumbdown:

 

Hver eneste gang jeg handler der, tar det i tillegg lang tid å pakke og sende ut varene.

 

Seriøst siste gang!!! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ein kamerat kjøpte RAdeon 9800 Pro på Komplett. Og det var med alle dei spillene som var nevnt i 9800SE pakken. Og på 9800 Pro speisifikasjonene så er dei ikkje nevnt nokon stad. Kan det tenkes at Bundlenen har havna på feil stad?

 

@ Audioslave: Det er ikkje utenkelig at det er posten som har behandla pakken din slik.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Det var ikkje slik eg meinte. Men beskrivelsen på Komplett. At på 9800SE kortet, der det ikkje medfølger spillene, så står dei i spesifikasjonene og på 9800 Pro der dei ikkje står, så følger dei med.

 

Så komplett burde flytte Bundlelen fra 9800SE til 9800 Pro. :yes:

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...