Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Feste innredning i liten varebil (Transit Connect)


Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å montere feste til Milwaukee Packout i bilen, men er usikker på hvordan slikt festes i en bil.

Ønsker en brakett festet på gulvet, samt en hylle montert på veggen.

Er det faste punkter i bil hvor slikt er beregnet for å monteres?

Noen tips til hvordan dette bør gjøres på en skikkelig måte uten at jeg ødelegger noe, eller at ting faller av i første rundkjøring?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fikk ordnet det i helgen.

Finer, 23x48 lekter og litt svart gulvmaling så fikk jeg noe å skru fast braketten i, samt jeg fikk slett gulv bak i hele bilen i samme slengen.

Men det jeg lurte på opprinnelig lurer jeg fortsatt på. Er det egne festepunkter i gulv/tak og vegger i varebiler beregnet til å skru fast hyller, plater osv i?

Endret av ProphetSe7en
Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (2 timer siden):

Men det jeg lurte på opprinnelig lurer jeg fortsatt på. Er det egne festepunkter i gulv/tak og vegger i varebiler beregnet til å skru fast hyller, plater osv i?

Dette gjøres i veldig mange varebiler i det proffesjonelle markedet, du kan ta en titt på bilder av slike så mulig du greier å se litt hvor de fester. Har hatt flere slike biler selv, men ikke tenkt noe over hvor de fester innredningen:

https://www.google.com/search?sca_esv=0aade082d29507cb&rlz=1C1GCEB_enNO930NO930&q=innredning+varebil&tbm=isch&source=lnms&sa=X&sqi=2&ved=2ahUKEwiO8Yfe_tmEAxUM2QIHHeg5Dd4Q0pQJegQIDBAB&biw=2560&bih=1297&dpr=1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...