Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Er møbler (spes. sofaer) fra Jysk så ubrukelig som det jeg hører folk si?


Anbefalte innlegg

Hører ofte dette, at Jysk er god til madrasser men møblene dems er søppel. Men hører dette stort sett fra noen som kjenner en som har, sjelden fra noen som har Jysk-møbel selv
Snakket med en selger som sa at Jysk solgte ikke så gode møbler før, men at dette har kommet seg veldig. Om dette er noe selgeren bare sa eller hva vet jeg ikke.
Spesielt sofaer jeg er nysgjerrig på

Del gjerne erfaringer, bonus hvis de er av nyere dato, og fortell hvilket produkt du har

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har alltid vært fornøyd med det jeg har kjøpt på Jysk, skoskap, klesskap og TV benk. Foretrekker å handle på Bohus men kan gjerne handle på Jysk. Verstingen er Skeidar, bestemoren min leverte et produkt tilbake pga det ikke matches beskrivelsen og fordi det ble ødelagt ganske fort, hun fikk beskjed om at hun hadde brukt den feil. Vet også om folk som har klaget på senger fra Skeidar og de fikk beskjed om at de hadde brukt senga feil. Jeg kjenner mange mange folk som blander Jysk og Skeidar osv så det kan nok være årsaken her også.

Lenke til kommentar

Nei.

De er helt greie så lenge man tar vare på dem.

Noen klager også på at sofa er for harde eller mye, da dem selv ikke har prøvd å sitte i dem før kjøp.

 

Ta turen innom en Jysk butikk, prøv de produktene du ønsker og ta vare på dem slik normale mennesker ville tatt vare på et slikt produkt. (Hvem klager på at det går hull i en stoffsofa etter at dem har hatt klær med nagler i den?)

 

Du vil alltid høre mer av det negative enn det positive, for folk ønsker å klage.

Lenke til kommentar

Jeg går heller på ikea. Bedre kvalitet til samme pris er min erfaring.

Spesielt kontinentalsengene til jysk syns jeg er dårlige.

Skal også nevnes at jeg hadde svært dårlig  kundebehandling hos jysk når jeg ville bytte ett uåpnet rullegardin til ett som var litt smalere. Samme modell så det var ikke mange kronene i forskjell, men siden jeg hadde kjøpt på tilbud så kunne de bare tilby penger tilbake sånn at jeg måtte betale fullpris for det jeg ville ha, bytte var uaktuelt. Tok pengene tilbake og kjøpte smalere rullegardin i en annen butikk.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...