Gå til innhold

Thomas slapp nylig sitt første spill – bruker inntektene til veldedighetsarbeid i Ukraina


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for et flott intervju.

Håper dette er til inspirasjon for andre. Med nok dedikasjon så kan man få til det meste. Takk til alle som leste også. Dette prosjektet betyr utrolig mye for meg og jeg ser fram til å se tilbake på prosjektet om ett år for å se hvor langt det har utviklet seg siden release.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Lunar LLama skrev (45 minutter siden):

Takk for et flott intervju.

Håper dette er til inspirasjon for andre. Med nok dedikasjon så kan man få til det meste. Takk til alle som leste også. Dette prosjektet betyr utrolig mye for meg og jeg ser fram til å se tilbake på prosjektet om ett år for å se hvor langt det har utviklet seg siden release.

Du som har laget spillet? Utrolig fint gjort sv deg. Jeg spiller svært sjeldent selv men jeg vurderer å kjøpe spillet for å støtte.

Lenke til kommentar
15 hours ago, pakjensen said:

Du som har laget spillet? Utrolig fint gjort sv deg. Jeg spiller svært sjeldent selv men jeg vurderer å kjøpe spillet for å støtte.

Hei. 
Er jeg som er skaperen av spillet ja :) Det er veldig snilt av deg. Alle kjøp går til ett godt formål. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Lunar LLama skrev:

Takk for et flott intervju.

Håper dette er til inspirasjon for andre. Med nok dedikasjon så kan man få til det meste. Takk til alle som leste også. Dette prosjektet betyr utrolig mye for meg og jeg ser fram til å se tilbake på prosjektet om ett år for å se hvor langt det har utviklet seg siden release.

Helt rått! Stor respekt! Skal kjøpe det spillet jeg og! Takk for det du gjør, veldig stort av deg!
Lenke til kommentar
3 hours ago, Djz said:
On 12.2.2024 at 9:06 PM, Lunar LLama said:

Takk for et flott intervju.

Håper dette er til inspirasjon for andre. Med nok dedikasjon så kan man få til det meste. Takk til alle som leste også. Dette prosjektet betyr utrolig mye for meg og jeg ser fram til å se tilbake på prosjektet om ett år for å se hvor langt det har utviklet seg siden release.

Helt rått! Stor respekt! Skal kjøpe det spillet jeg og! Takk for det du gjør, veldig stort av deg!

Setter Utrolig stor pris på det. Skal passe på at alt går til noe nyttig. Er så mange som trenger og ønsker hjelp der nede. Håpet mitt for min neste tur er å kunne hjelpe de som driver med "First Response", altså de som er først på stedet etter ett rakett angrep. All støtte går mot dette, samt å skaffe utstyr og hjelp til de som trenger det.

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Lunar LLama skrev (5 timer siden):

Setter Utrolig stor pris på det. Skal passe på at alt går til noe nyttig. Er så mange som trenger og ønsker hjelp der nede. Håpet mitt for min neste tur er å kunne hjelpe de som driver med "First Response", altså de som er først på stedet etter ett rakett angrep. All støtte går mot dette, samt å skaffe utstyr og hjelp til de som trenger det.

Du er en fantastisk person og det varmer hjertet å se at set finnes folk som er i stand til å hjelpe, det er virkelig dedikasjon på det beste. Utrolig stolt av deg, dette kommer du nok til å bli husket for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...