Gå til innhold

Delt internett fra iPhone virker ikke.


Anbefalte innlegg

Gjelder iPhone 13 og en Lenovo standard laptop. Skjønner ikke hva jeg gjør feil. Mobilen er på 4G og har nett. Delt internett er på. Tillatt andre å koble til er på. Men ikke tale om iPhonen dukker opp på PC'en på nettvalg. Har også nullstilt alle nettverksinnstillingene på telefonen - fortsatt ingenting. Klarer heller ikke koble til andre PC'er.

Må telefon og PC også være koblet sammen med bluetooth? Det får jeg ikke til nemlig. PC'en dukker ikke opp i valgene på telefonen. Telefonen klarer å koble seg til mange andre enheter med bluetooth.

Noen tips?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På epleprodukter fungerer dette mer eller mindre sømløst, men jeg opplever at når jeg skal koble til andre enheter, så fungerer det å gå inn i delt internett instillinger på tlf, slå delingen av og på, og behold tlf skjermen PÅ i samme vinduet mens du kobler til din andre enhet. Når tilkobling er opprettet, kan du bruke tlf til annet, slå av skjerm etc uten problem.

Lenke til kommentar
SnusBoks skrev (23 minutter siden):

På epleprodukter fungerer dette mer eller mindre sømløst, men jeg opplever at når jeg skal koble til andre enheter, så fungerer det å gå inn i delt internett instillinger på tlf, slå delingen av og på, og behold tlf skjermen PÅ i samme vinduet mens du kobler til din andre enhet. Når tilkobling er opprettet, kan du bruke tlf til annet, slå av skjerm etc uten problem.

Jøss. Trodde jeg hadde prøvd alt (dette også). Men når jeg gjorde som du sa, funket det. Jeg slo riktignok WiFi på PC'en også av og på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...