Gå til innhold

Anmeldelse: Suicide Squad: Kill the Justice League


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rett og slett synd men "så nære storhet" er vel litt å ta i. Spillet var fokusert på feil ting fra første start, heller er ikke Rocksteady bemmanet med veteraner lenger så det er derfor spillet er som det er. Sånn er det når man skal lage GaaS. Tipper studioen der vil bli enten solgt eller stengt etterhvert.

Men, bra skrevet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg ante ingenting om dette spillet bortsett fra hva den første traileren viste, når det ble annonsert samtidig som Gotham knights. Sistnevnte var bare rett og slett kjedelig og ble aldri fullført her i huset, og nå som Suicide Squad er ute, er det bare å glemme å teste en gang. Hadde troa, siden det var Rocksteady, men live service? Nei takk, ikke for meg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tror ikke jeg kommer til å like historien engang. Er for min del noe veldig feil med å spille disse ulikbare figurene som plaffer ned våre god kjente helter. Så en video av en spesiell scene (tipper de som har spilt spillet kan gjette hvilken) og det ga bare avsmak. Så når gameplayet i tillegg er meh og alt bare er opplegg til kommende season passes så ser jeg ikke mye vits i å prøve dette.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...