Vokteren Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai VifteKopp skrev (1 time siden): Hvilke holdninger er det spanske arbeidsinnvandrere har som de må avlære, som koster over 2 millioner kroner? Er spanske arbeidsinnvandrere den største gruppen med de største utfordringene ? 1
VifteKopp Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Vokteren skrev (7 minutter siden): Er spanske arbeidsinnvandrere den største gruppen med de største utfordringene ? Siden du vil stenge grensen for spanske arbeidsinnvandrere, så mener du vel at problemet er stort nok? 3
Vokteren Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai VifteKopp skrev (12 minutter siden): Siden du vil stenge grensen for spanske arbeidsinnvandrere, så mener du vel at problemet er stort nok? Hvor har jeg nevnt spanske arbeidsinnvandrere spesifikt ? 1
VifteKopp Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Vokteren skrev (2 minutter siden): Hvor har jeg nevnt spanske arbeidsinnvandrere spesifikt ? Diskusjonen du blandet deg inn i handlet om innvandrere fra EØS, inklusive spanske. 4
Vokteren Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai VifteKopp skrev (Akkurat nå): Diskusjonen du blandet deg inn i handlet om innvandrere fra EØS, inklusive spanske. Men jeg nevnte ikke Spania spesifikt. EØS/EU består av vesentlig flere land enn Spania. 1
VifteKopp Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Vokteren skrev (Akkurat nå): Men jeg nevnte ikke Spania spesifikt. EØS/EU består av vesentlig flere land enn Spania. Så du vil legge ned EØS, men fremdeles ha åpne grenser til Spania? Hvilke land er det du vil stenge grensene til? 2
Neptun1 Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai I Norge innebærer "mangfold" flere som stikker sugerør inn i statskassen. Positivt? 2
Vokteren Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai VifteKopp skrev (6 minutter siden): Så du vil legge ned EØS, men fremdeles ha åpne grenser til Spania? Hvilke land er det du vil stenge grensene til? Stråmannsargumentasjon er lett gjenkjennelig…… 1
VifteKopp Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Vokteren skrev (24 minutter siden): Stråmannsargumentasjon er lett gjenkjennelig…… Hvilke stråmenn er det jeg har satt opp? Jeg stiller deg konkrete spørsmål så du kan klargjøre dine meninger, nettopp for å slippe å lage stråmenn. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå