Gå til innhold

Sju mistar jobben hos norske Snowcastle Games: – Dramatisk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MysticoN skrev (29 minutter siden):
pakjensen skrev (4 timer siden):

For min del har de bare snekret sammen uinteressante spill

Enig, Har aldri laget et spill som hypet meg i noen som helst grad men alltid trist når folk mister jobben da..

Helt enig, det er veldig synd. De finner seg nok en bedre jobb hos en bedre utvikler om de ønsker å fortsette å lage spill. Har troa på at de kan lage bra spill om de jobber for de rette.

Lenke til kommentar
pakjensen skrev:
MysticoN skrev (29 minutter siden):
pakjensen skrev (4 timer siden):

For min del har de bare snekret sammen uinteressante spill

Enig, Har aldri laget et spill som hypet meg i noen som helst grad men alltid trist når folk mister jobben da..

Helt enig, det er veldig synd. De finner seg nok en bedre jobb hos en bedre utvikler om de ønsker å fortsette å lage spill. Har troa på at de kan lage bra spill om de jobber for de rette.

Er de en dårlig utvikler fordi de lager spill du ikke liker?
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
18 hours ago, MysticoN said:
22 hours ago, pakjensen said:

For min del har de bare snekret sammen uinteressante spill

Enig, Har aldri laget et spill som hypet meg i noen som helst grad men alltid trist når folk mister jobben da..

Alltid trist at folk mister jobben. Det er et tøft marked, men veldig mye bloat. Hvis man lager spill som folk vil ha, så vil de bokstavelig talt kaste penger etter deg gjennom kickstarter/early acess og patreon. 

Lenke til kommentar
Alpred93 skrev:
pakjensen skrev:
MysticoN skrev (29 minutter siden):
pakjensen skrev (4 timer siden):

For min del har de bare snekret sammen uinteressante spill

Enig, Har aldri laget et spill som hypet meg i noen som helst grad men alltid trist når folk mister jobben da..

Helt enig, det er veldig synd. De finner seg nok en bedre jobb hos en bedre utvikler om de ønsker å fortsette å lage spill. Har troa på at de kan lage bra spill om de jobber for de rette.

Er de en dårlig utvikler fordi de lager spill du ikke liker?
Nei selvfølgelig ikke!! Hvorfor spør du? Jeg har aldri pokemon eller Palworld heller men er jo fult klar over at det ikke er det samme som at de spillene er dårlige.
Lenke til kommentar
Krig og fred skrev (På 28.1.2024 den 18.30):
MysticoN skrev (På 28.1.2024 den 0.08):
pakjensen skrev (På 27.1.2024 den 19.52):

For min del har de bare snekret sammen uinteressante spill

Enig, Har aldri laget et spill som hypet meg i noen som helst grad men alltid trist når folk mister jobben da..

Alltid trist at folk mister jobben. Det er et tøft marked, men veldig mye bloat. Hvis man lager spill som folk vil ha, så vil de bokstavelig talt kaste penger etter deg gjennom kickstarter/early acess og patreon. 

Enig her. Ikonei Island synes jeg virket litt interessant, men hadde det ikke vært for anmeldelsen her på Gamer, så ville jeg ALDRI klart å skille det spillet fra de hundrevis av andre spillene i akkurat samme sjanger. Seriøst, sjekk ut disse spillene og prøv å velge et spill som skiller seg nevneverdig ut:

Ikonei Island
Harvest Moon: The Winds of Athos
Dolphin Spirit
Paleo Pines
Everdream Valley
Story of Seasons
Dreamlight Valley
Alba: A Wildlife Adventure
Lil Gator Game
Time on Frog Island
Blue Oak Bridge
Summer in Mara
Grow: Song of the Evertree
Ankora: Lost Days
Fresh Start
Spirit of the Island
Tchia
My Time at Portia

Samtlige av disse kan enkelt forveksles (og det er sikkert flere av dem) og har, med unntak av sistnevnte, kommet ut de siste par årene. Joda, går man inn i mekanikkene i hvert spill, så er det sikkert mye som skiller dem, men det hjelper lite for salg av spillet.

Om man skal lage et spill som kan forveksles med mange andre, så bør spillet virkelig kunne skille seg ut for å selge. Det samme gjelder for Earthlock, som også enkelt kan forveksles med mange andre spill. Med andre ord synes jeg ikke det er spesielt rart at ting ikke har gått rette veien for Snowcastle.

Endret av Gringorilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...