Gå til innhold

Brudekjole


Anbefalte innlegg

Når man skal kjøpe brudekjole må man være tidlig ut å prøve kjolen 

Så når jeg må begynne å prøve kjole kommer jeg nok til og være veldig stor siden jeg er flere mnd på vei da 

Men når selve bryllupet er har jo den lille kommet

Så hvordan gjør man det da når man prøve kjolen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Zeph skrev (30 minutter siden):

Prøv før du blir større?

Jeg må sikkert det men man må jo prøve kjolen to tre ganger for å få den tilpasset å sånn som jeg har forstått det er det noen mnd i mellom så da kommer jeg nok ikke inn i kjolen 

Lenke til kommentar

Her skal du få en annen innfallsvinkel som for mange vil være meget kontroversiell og uaktuell:

Ikke bruk så mye tid, krefter og penger på at alle disse detaljene skal være "perfekte". Fokusér heller på at feiringen blir hyggelig i en avslappet atmosfære, også for dere. Med så mye detaljfokus (som mange jo har før et bryllup), "glemmer" man litt hva man skal feire og tenker mer på alt som ikke er "perfekt" i stede for hverandre. Dette er en viktig dag for forholdet deres, ikke alle mulige pirkete tanter som knapt har praktis sans. Og som sikkert klager uansett.

Når det i tillegg blir et lite barn oppe i det hele, så blir det lett altfor for mye mas og stress. Vet ikke om dere har barn fra før, men i tilfelle ikke: når man får barn, har man den første tida i utgangspunktet knapt tid og ork til noe som helst annet.

Mange husker ikke all verden fra bryllupet sitt allikevel (sikkert pga stress), og en god del angrer også på at de la så mye ressurser i det når hverdagen endelig kommer tilbake. 

Så pust rolig, ikke stress med dette og så blir du en meget fin brud uansett. Og du kommer til å få mer ut av dagen din 🙂

Lenke til kommentar
panzerwolf skrev (37 minutter siden):

Her skal du få en annen innfallsvinkel som for mange vil være meget kontroversiell og uaktuell:

Ikke bruk så mye tid, krefter og penger på at alle disse detaljene skal være "perfekte". Fokusér heller på at feiringen blir hyggelig i en avslappet atmosfære, også for dere. Med så mye detaljfokus (som mange jo har før et bryllup), "glemmer" man litt hva man skal feire og tenker mer på alt som ikke er "perfekt" i stede for hverandre. Dette er en viktig dag for forholdet deres, ikke alle mulige pirkete tanter som knapt har praktis sans. Og som sikkert klager uansett.

Når det i tillegg blir et lite barn oppe i det hele, så blir det lett altfor for mye mas og stress. Vet ikke om dere har barn fra før, men i tilfelle ikke: når man får barn, har man den første tida i utgangspunktet knapt tid og ork til noe som helst annet.

Mange husker ikke all verden fra bryllupet sitt allikevel (sikkert pga stress), og en god del angrer også på at de la så mye ressurser i det når hverdagen endelig kommer tilbake. 

Så pust rolig, ikke stress med dette og så blir du en meget fin brud uansett. Og du kommer til å få mer ut av dagen din 🙂

Vel jeg har lyst på en kjole som sitter fint på kroken å har sett for meg hva jeg ønsker meg 

Selve kjolen er jeg så heldig å få :)

Og nei jeg har ingen barn fra før av

jeg stresser ikke selv om jeg spør om det med kjolen 

selv om mange andre kanskje stresser mye med bryllup så orker ikke jeg det hvertfall ikke på selve dagen 

Lenke til kommentar
kittycat skrev (På 26.1.2024 den 11:14 AM):

Vel jeg har lyst på en kjole som sitter fint på kroken å har sett for meg hva jeg ønsker meg 

Selve kjolen er jeg så heldig å få :)

Og nei jeg har ingen barn fra før av

jeg stresser ikke selv om jeg spør om det med kjolen 

selv om mange andre kanskje stresser mye med bryllup så orker ikke jeg det hvertfall ikke på selve dagen 

Bra 🙂 

Lykke til og ønsker deg et fint bryllup!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...