Gå til innhold

Kjøpe apper til iPad (DNB)


Anbefalte innlegg

Jeg har en gammel ipad som ikke brukes til så mye, men minsten spiller litt på den. Vi skulle kjøpe en app i dag. Kortet hadde gått ut, så jeg skulle registrere nytt, men jeg får feilmelding om at DNB ikke støtter Apple Pay, og kommer ikke lenger. Vi har kjøpt apper tidligere, og jeg skjønner ingenting. 

Hva gjør jeg feil? Det kan jo ikke være sånn at DNB-kunder ikke får bruke Appstore?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:utakt skrev (29 minutter siden):

Jeg har en gammel ipad som ikke brukes til så mye, men minsten spiller litt på den. Vi skulle kjøpe en app i dag. Kortet hadde gått ut, så jeg skulle registrere nytt, men jeg får feilmelding om at DNB ikke støtter Apple Pay, og kommer ikke lenger. Vi har kjøpt apper tidligere, og jeg skjønner ingenting. 

Hva gjør jeg feil? Det kan jo ikke være sånn at DNB-kunder ikke får bruke Appstore?

Da er du på helt feilt sted. Du må legge inn kortet ditt som betalingsmåte på AppleId'en din. Det har ingen ting med Apple Pay å gjøre.

https://appleid.apple.com/account/manage/section/payment

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
On 24.1.2024 at 6:47 PM, Kajac said:

No problem 😊 Apple sine brukersider er ikke akkurat kjent for å være oversiktlig eller brukervennlig.

Innstillinger -> Klikk deg inn på din bruker øverst -> Betaling -> Legg inn visakort der. Veldig «vanskelig»…

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...