Gå til innhold

Hvilken politisk side kansellerer mest?


Anbefalte innlegg

knopflerbruce skrev (10 timer siden):

Hvis en vil markere motstand mot akkurat de tingene du lister opp, er det hjernedødt å gå for et paraplybegrep som du da mellom linjene også mener inneholder mye bra. Forøvrig er det meste rundt kjønn kontroversielt, så bare ved å delta i debatten er man kontroversiell. Pride ikke noe mer enn noe annet (og, hva er egentlig issuet med at noe er såkalt "kontroversielt" sånn i utgangspunktet?)

Her synes jeg du igjen kommer med et "økseskaft" svar. Det du egentlig spurte om, og som jeg svarte på, var grunner til å ikke markere/delta i markering, der du lot som du ikke har fått slike grunner forklart tidligere. Når du så får dette forklart igjen flytter du "målstreken" til å markere motstand mot, som ikke var det du spurte om og jeg svarte på. 

Disse "grepene" fremstår mer som forsøk på retorisk manøvrering enn noe oppriktig forsøk på å forstå. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
herzeleid skrev (6 timer siden):

Her synes jeg du igjen kommer med et "økseskaft" svar. Det du egentlig spurte om, og som jeg svarte på, var grunner til å ikke markere/delta i markering, der du lot som du ikke har fått slike grunner forklart tidligere. Når du så får dette forklart igjen flytter du "målstreken" til å markere motstand mot, som ikke var det du spurte om og jeg svarte på. 

Disse "grepene" fremstår mer som forsøk på retorisk manøvrering enn noe oppriktig forsøk på å forstå. 

17. mai er også kontroversielt (du vet, nasjonalisme osv). Sånn om en vil spille akkurat det kortet.

Jeg skjønner jo hva du gjør, du bare konstruerer ikke-argumenter fordi du ikke har noen faktiske argumenter mot Pride.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (På 17.5.2024 den 2:08 AM):

17. mai er også kontroversielt (du vet, nasjonalisme osv). Sånn om en vil spille akkurat det kortet.
 

Igjen, hva så? Hadde jeg spurt deg om argumenter mot å markere 17. mai hadde svaret ditt vært relevant. Gitt at jeg ikke har det blir dette bare enda et av dine etterhvert svært mange økseskaft. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
herzeleid skrev (2 timer siden):

Igjen, hva så? Hadde jeg spurt deg om argumenter mot å markere 17. mai hadde svaret ditt vært relevant. Gitt at jeg ikke har det blir dette bare enda et av dine etterhvert svært mange økseskaft. 

Hvis vi skal vurdere Pride i et lys, er det svært nyttig å sammenlikne en slik parade med 17. mai, som er mer eller mindre samme sak.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...