Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her tenkte jeg at vi kan dele matematiske oppgaver som den under kan løse. Det er lov og hente fra nettet eller lage egne matte oppgaver som den under kan løse. Den som klarer og løse oppgaven først, får premien med og dele neste oppgave som den under deg kan løse.

Nytt:
For og svare på oppgaven så må man huske og siter den som ga oppgaven. Hvis man har riktig svar så vil oppgavegiveren sitere den som har rett svar.

Nytt igjen:
Hvis det har seg sånn at ingen klarer oppgaven innen 24 timer eller mer, da er det lov og komme med hint. Hver forsiktig at det ikke blir for opplagt da, så klart.


Her er den første oppgaven:

90.png

Endret av TheDarkSycamore - SCM
huske og siter den som ga oppgaven, det samme når en svarer rett.
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden):

861+267+334=1462

932+676+ 194=1802

Det er helt riktig 🥳 

P.s Jeg tror alle burde sitere spm/svar når vi svarer sånn at vi får beskjed om at det har kommet svar/fasit og kan respondere (om vi er logget på selvfølgelig).

Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden):

Kan jo ha det sånn at man viser svaret innen 24 timer. Hvis ikke det er det du mente @Trippelure? 🤔

Mente at man siterer den som ga oppgaven når man svarer på oppgaven, sånn at vedkommende får varsel og kan komme med fasit. Om noen har riktig svar, kan oppgavegiver sitere de sånn at de får varsel og kan komme med ny oppgave relativt raskt. Håper det var forståelig, jeg er innimellom en kløne på å forklare 😂

Men regel om at svaret skal vises innen en gitt tid (24t) kan også fungere. Man må jo uansett få 'rett på svaret' sitt før man kan poste ny oppgave. 

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (8 minutter siden):

Mente at man siterer den som ga oppgaven når man svarer på oppgaven, sånn at vedkommende får varsel og kan komme med fasit. Om noen har riktig svar, kan oppgavegiver sitere de sånn at de får varsel og kan komme med ny oppgave relativt raskt. Håper det var forståelig, jeg er innimellom en kløne på å forklare 😂

Men regel om at svaret skal vises innen en gitt tid (24t) kan også fungere. Man må jo uansett få 'rett på svaret' sitt før man kan poste ny oppgave. 

Jah, det var mer forståelig. 🤗 Joda, vi kan gå får det, det du kom med. 🙂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Nytt i første post:

TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden):

Her tenkte jeg at vi kan dele matematiske oppgaver som den under kan løse. Det er lov og hente fra nettet eller lage egne matte oppgaver som den under kan løse. Den som klarer og løse oppgaven først, får premien med og dele neste oppgave som den under deg kan løse.

Nytt:
For og svare på oppgaven så må man huske og siter den som ga oppgaven. Hvis man har riktig svar så vil oppgavegiveren sitere den som har rett svar.

Nytt igjen:
Hvis det har seg sånn at ingen klarer oppgaven innen 24 timer eller mer, da er det lov og komme med hint. Hver forsiktig at det ikke blir for opplagt da, så klart.


Her er den første oppgaven:

90.png

 

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Fordi jeg ikke skjønner meg på/har lært sånn matematikk, og ikke har orket å prøve å vri hodet mitt særlig rundt det 🙄 Skjønner bare sånn praktisk matematikk, og knapt nok det 😅 Og så er det visst ingen andre her som bryr seg om å prøve å løse det da... 

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (På 17.1.2024 den 2:23 PM):

Fordi jeg ikke skjønner meg på/har lært sånn matematikk, og ikke har orket å prøve å vri hodet mitt særlig rundt det 🙄 Skjønner bare sånn praktisk matematikk, og knapt nok det 😅 Og så er det visst ingen andre her som bryr seg om å prøve å løse det da... 

Det er praktisk matte i et spesielt system. 😃

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...