Gå til innhold

HalTan's Portofolio-side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wey..  :D

Jeg henger meg på! Rå stilig side du har der HalTan!  :thumbs:

Tuuuusen takk :)

 

"Rett og slett NICE!!!"

 

^^ Det er litt av et paradoks at du kombinerte ordet "NICE" med oransj, rød, blå, grønn OG lilla.. DET ekke særlig "NICE!!!" det ;)

 

EDIT: IPB-bug oppdaget. Kan ikke quote flere fargekoder etter hverandre.

 

* HalTan detektiv

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Pent, snadder. Endelig noe annerledes på nett, og for guds skyld fri for grids! Takk. Angående meny; du bør ha en.

Tusen takk til deg også! :)

 

Kjekt med så mye positiv tilbakemelding! :yes:

 

GRIDS: :yucky:, formmessig blir det stort sett søppel. BRukes i de fleste tilfeller som "fyll" i mangel på tekstur og "liv". Greit nok, men et rett grid gir IKKE liv...

 

(når skal hw.no ta hintet? :p)

 

Når det gjelder meny, så får vi se i morgen ;)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

ojeej!! likte banneren VELDIG godt.. men.. resten ble litt tamt..

 

"som å åpne en potetgullpose hvor de øverste flakene er store, hele og fristende, men når du kommer litt nedover er det bare potetstøv... "

 

menneh.. tenker vel litt innhold fikser på det.. ;)

 

EDIT > typo

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

Som andre allerede har nevnt; Header --> *gåsehud* (av det gode slaget) :love:

Faktisk noe av det mest kreative og stilige jeg har sett. Ever!

 

Bygg resten rundt samme theme, og du har en side i verdensklasse!

Nå ble resten satt litt i skyggen av den überphete headeren, prøv å få med lignende grafikk på resten av siden. Ikke mye, men bare litt hjelper!

 

*imponert* :thumbup:

Lenke til kommentar

Oje, takk for snasene tilbakemedlinger :)

 

Humms, etter at jeg oppdaget at photoshop faktisk KAN slice i div's, så bestemte jeg meg for å gå for CSS likevel. Men problemfritt er det ikke.

 

Sida er nå satt opp likt som den jeg har oppe, men har også fått en footer nederst. Problemet er at når jeg fyller "mainframen" så flyter den OVER footeren, når jeg helst vil at footeren skal flyttes nedover og holde seg UNDER mainframen.

 

Noen forslag? :)

 

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar

Er en instilling ett sted der, søk du :)

 

Takker Toolshed, men som jeg skrev over her, jeg LAGER i CSS nå =) Så detta blir bra. Sliter fremdeles med problemet beskrevet over her though. Altså, headeren blir liggende oppå (i konstant posisjon) over "mainframen" når "mainframen" utvides, om dere skjønner. Jeg vil naturligvis at den skal flyttes ned og "limes" på bunnen av mainframen...

 

Arve: fant ut det, men det kommer snart update, med en HELT annen (dog j*kla rotete) kode.

 

Og JimmyPoop: jeg SKAL ha meny under header, bare en enkel og tekstbasert en, though.

 

Mulig jeg legger ut teh føkked site snart, får se... Har ikke tid til å fikse så mye i dag, skal stå snowboard, muligens andre selvdestruktive aktiviteter ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...