baRs Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Hei, jeg har nettop laget en hjemmeside for et LAN-party og lurer på hva dere syntes? Hva er bra/dårlig? siden: http://www.nerdverk.org
Moonshine Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 + Enkel og grei header + Lite piss og dall + Fin font + Fine farger - Litt lite kreativitet når det gjelder knappene? - Ikke midstilt
Arve Systad Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 +Stilig header, though litt tutorial preg på bakgrunnen - men det får så vere. +Ryddig +greie farger -Lysegrå bakgrunnsfarge -Burde vert senterert -Banner på 62kb Bra heilhetsinntrykk! Fin side!
Smidt Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 stilig side, men. - hva med å midtstille? - er det bare meg eller er logoen i høyre hjørne speilvendt? (sikkert med vilje) - gjennomført og stilig design, like flott som alltid, (fst)
baRs Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 - Litt lite kreativitet når det gjelder knappene? hehe, vet jeg rappet knappene, men syntes de var så stilig Desseuten, det er jo det tutorials er for!! header skal jeg fikse på, tenkte jeg skulle legge inn noen dimmete tp kabler og stasj.. grå bakgrunn syntes jeg passer
baRs Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 stilig side, men. - hva med å midtstille? - er det bare meg eller er logoen i høyre hjørne speilvendt? (sikkert med vilje) - gjennomført og stilig design, like flott som alltid, (fst) det er ikke bare deg smidt, logoen er faktisk speilvendt. noe som gjorde at den passet bedre inn i det hjørnet. skal selvsagt fikse på den!
Moonshine Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 hehe, vet jeg rappet knappene, men syntes de var så stilig Desseuten, det er jo det tutorials er for!! Word! Men IKKE ta med lyden som er i den tutorialen.
baRs Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 hehe, vet jeg rappet knappene, men syntes de var så stilig Desseuten, det er jo det tutorials er for!! Word! Men IKKE ta med lyden som er i den tutorialen. lyd på hjemmesider er HELT bak mål. ta det med ro. men takk som holder øye med saker og ting!
melli123 Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Ja, fin side dette her. Som mange andre sier her så syns jeg at det var fine farger, ryddig, og fin banner! bra!
tjcombo Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Veldig sweeeeet, noe av det sweeeteste jeg har sett på dette sweeete forumet. SWEEEET!
PoleCat Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 (endret) Rett og slett diggbart! Ingenting å utsette på den, meget bra! EDIT; Vil oggså legge til at dette var en meget passende side for et LAN! Endret 15. januar 2004 av PoleCat
Cucum(r) Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 +Stilrent og enkelt design +Likte fargevalget -Litt for enkel logo? (Kun extrude filter?)
pufffn Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 (endret) ... Endret 16. januar 2004 av Cowbliss
Cucum(r) Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Extrude er extrude Pris er General.. Men trenger ikke å være styggt likevel.. Syns siden var fin jeg
PoleCat Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Vil bare si at designeren vant pris for beste "webside" på bylan... Fullt fortjent!
cnav Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Kjempebra side!!!!! Må si jeg er enig i at siden bør midtstilles, men du har kanskje en grunn for det???
Cucum(r) Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Ble litt inspirert jeg nå, endelig ser jeg et stilig design som jeg faktisk klarer å få til *Jobbe*
baRs Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Skrevet 15. januar 2004 Takker for god respons Banneren har jeg planer om å fikse litt på, kanskje legge til noen dimmete TP kabler og noe nettverks utstyr i bakgrunnen. Filteret som er nå er litt simpelt. Vil bare si at designeren vant pris for beste "webside" på bylan... Det var ikke en design konkuranse.. >>kodecompo Takk for svar gutter!
doffpett Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Jeg likte godt bakgrunnen jeg, siden ble så mye bedre pga den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå