Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (3 timer siden):

Det er bra :) installert og koblet den til selv? Jeg aner ikke hva loven sier om å gjøre sånt selv, er kanskje ikke så farlig?

Jeg har begynt å slå plenen. Det er egentlig for varmt, særlig siden alt unntatt det lille stykket på nordsia av huset er i sola, men jeg tar det etappevis og stopper når det blir for varmt for meg.

Alt gjøres selv i dette huset 😋 brukte ledningen med støpsel skal snart koble den til anlegget som er opplagt snart var bare litt ivrig på og få dusja er ikke sikker på hvem sikring som er til VVB så må ta Hovedsikringa og det er best og gjøre på dagtid 😀 er ikke lov å gjøre det selv (Har med penger og gjøre sikkert) noen ønsket forbud mot å skru på bilen selv også ja skulle tatt plenen i går selv men ble varmtvannsbereder i stedet så ja det er varmt nå NOT GOOD 🍀🍀💚💚😻😻🐶🐶🥰🥰

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Alt gjøres selv i dette huset 😋 brukte ledningen med støpsel skal snart koble den til anlegget som er opplagt snart var bare litt ivrig på og få dusja er ikke sikker på hvem sikring som er til VVB så må ta Hovedsikringa og det er best og gjøre på dagtid 😀 er ikke lov å gjøre det selv (Har med penger og gjøre sikkert) noen ønsket forbud mot å skru på bilen selv også ja skulle tatt plenen i går selv men ble varmtvannsbereder i stedet så ja det er varmt nå NOT GOOD 🍀🍀💚💚😻😻🐶🐶🥰🥰

Viktig å fikse ting på huset, av og til må gresset pent vente :p 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (33 minutter siden):

Takk i like måte han hilser til deg og Alfred 🍀🍀😻😻🐶🐶🥰🥰

Tusen❤️takk 😃 Vi har hatt en fin dag og håper dere har hatt det samme, og at du får varmvannsberederen i gang 🍀☘️😊😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Nam Nam sier Cassidy Tvillingene, vi elsker hvitløksnadder.🧄🧄😋😋

Jeg og 😋 jeg har pleid å kjøpe annenhver helg de siste månedene, men denne ble utsatt en uke pga. 17. mai og pinse sist helg.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (4 minutter siden):

Jeg og 😋 jeg har pleid å kjøpe annenhver helg de siste månedene, men denne ble utsatt en uke pga. 17. mai og pinse sist helg.

Cassidy Tvillingene utsatte også McDonaldsbesøket vårt også på 17. mai og på pinseaften på grunn av at Mc`ærn var stengt på 17. mai og at den stengte tidligere på pinseaften.😊😊

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...