Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene bare Digger den herlige morsomme sangen der.🥰🥰🤣🤣👍👍

Ja, jeg kom på den nå 😆 Har ikke hørt den på lenge, men digget den da den kom ut da jeg var liten. Jeg har alltid syntes at Hege Schøyen er morsom, hun var med på noen sketsjer i et barne/ungdoms-program som het Midt i Smørøyet da jeg var liten "Mor og Påsan" 🤣🤣🤣🤪

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (6 minutter siden):

Ja, jeg kom på den nå 😆 Har ikke hørt den på lenge, men digget den da den kom ut da jeg var liten. Jeg har alltid syntes at Hege Schøyen er morsom, hun var med på noen sketsjer i et barne/ungdoms-program som het Midt i Smørøyet da jeg var liten "Mor og Påsan" 🤣🤣🤣🤪

 

Cassidy Tvillingene synes også at hun er morsom. Vi har hørt om Midt I Smørøyet det var før vår tid, men gikk ikke det på lørdagskvelder på NRK??😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes også at hun er morsom. Vi har hørt om Midt I Smørøyet det var før vår tid, men gikk ikke det på lørdagskvelder på NRK??😊😊

Ja, det gikk på lørdager, etter Barne-TV. Det var mye forskjellig der, musikk, sketsjer og intervjuer av kjente folk. Programlederne var barn. Linken jeg sendte i forrige post er Best of av sketsjene med Mor og Påsan, der Hege Schøyen spilte den noe gale og dumme moren til Pål Erik... 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (5 minutter siden):

Ja, det gikk på lørdager, etter Barne-TV. Det var mye forskjellig der, musikk, sketsjer og intervjuer av kjente folk. Programlederne var barn. Linken jeg sendte i forrige post er Best of av sketsjene med Mor og Påsan, der Hege Schøyen spilte den noe gale og dumme moren til Pål Erik... 🤣🤣🤣

Cassidy Tvillingene skjønner at de beste tv-programmene gikk før vi var fødte og påtenkte.🤣🤣👍👍

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene skjønner at de beste tv-programmene gikk før vi var fødte og påtenkte.🤣🤣👍👍

Ja det var generellt bedre Barne-TV før. Men dere hadde Sauen Shaun da (om dere ikke var for store, jeg blir aldri for stor for god barne-TV 😃) og det er veldig bra. Men det er jo de samme som har lagt Wallace and Grommit, så det sier seg selv 😁

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Ja det var generellt bedre Barne-TV før. Men dere hadde Sauen Shaun da (om dere ikke var for store, jeg blir aldri for stor for god barne-TV 😃) og det er veldig bra. Men det er jo de samme som har lagt Wallace and Grommit, så det sier seg selv 😁

Cassidy Tvillingene liker både Sauen Shaun og Wallace and Gromit, vi husker også at de som laget de seriene/filmene laget en serie om dyr som ble intervjuet og som hadde geniale kommentarer. Vi husker ikke navnet på den serien.🥰🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (12 timer siden):

Ja vi håper på bedre vær i år, så det blir norske poteter hele året 🍀☘️😊😻🐶🥰

Det er lov å være sliten når man har fått gjort så mye som du har gjort siste uka 💪😁😉👍

Ja bedre vær får vi håpe på 😀😀 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (12 timer siden):

Ja vi håper på bedre vær i år, så det blir norske poteter hele året 🍀☘️😊😻🐶🥰

Det er lov å være sliten når man har fått gjort så mye som du har gjort siste uka 💪😁😉👍

Ja det er lov 😊😊😉😉👍👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

God lørdag @N-4K0 😊 ja det er veldig bra funker gjør den au 😊👍

Det er bra :) installert og koblet den til selv? Jeg aner ikke hva loven sier om å gjøre sånt selv, er kanskje ikke så farlig?

Jeg har begynt å slå plenen. Det er egentlig for varmt, særlig siden alt unntatt det lille stykket på nordsia av huset er i sola, men jeg tar det etappevis og stopper når det blir for varmt for meg.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (3 timer siden):

Det er bra :) installert og koblet den til selv? Jeg aner ikke hva loven sier om å gjøre sånt selv, er kanskje ikke så farlig?

Jeg har begynt å slå plenen. Det er egentlig for varmt, særlig siden alt unntatt det lille stykket på nordsia av huset er i sola, men jeg tar det etappevis og stopper når det blir for varmt for meg.

 

Trippelure skrev (3 timer siden):

Håper du og Tuss har en fin lørdag 🍀☘️😊😻🐶🥰

 

Maskinfører skrev (3 timer siden):

Samme til dere ❤️❤️

 

MR SPEED skrev (4 timer siden):

Diverse musikkSeF

Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdagskveld.♥️♥️

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...