Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (1 time siden):


Sånn da er tante lagt i svarteliste så nå skal jeg aldri mer snakke til henne virker ut som familien har blitt fullstendig ufyselige etter pappa gikk bort hun sa jeg skulle ringe i kveld når jeg ringe så var hun så sliten etter å ha besøkt hun kjærringa over gangen 
 

Nei familie er ikke noe å bry seg om og i alle fall ikke om de er overforkalka :D 

Leit å høre at det er sånn ❤️ 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (4 timer siden):

Nja det er kanskje like greit :D ❤️

Sant, enkelte mennesker er bare sånn at man helst ikke vil ha kontakt med dem, selv om de er slektninger.

Det sies at blod er tykkere enn vann, men av og til er det bedre å velge sin egen familie :) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

God torsdag alle sammen, håper alle har det bra og får en enda bedre kveld 🍀☘️😊🐶🥰

Maskinfører skrev (4 timer siden):

Nja det er kanskje like greit :D ❤️

 

N-4K0 skrev (51 minutter siden):

Sant, enkelte mennesker er bare sånn at man helst ikke vil ha kontakt med dem, selv om de er slektninger.

Det sies at blod er tykkere enn vann, men av og til er det bedre å velge sin egen familie :) 

Jeg har bare kuttet ut dustefamilien min helt, orker ikke å bruke mer av livet mitt på alt dramaet de absolutt skal dyrke. Det trekker meg bare med og gjør meg deppa når det blir for mye krangling og egoisme. Da har jeg det hyggeligere alene i mitt eget gode selskap, enn å ha selskap av negative folk som klager og krangler nesten daglig. Venner kan man velge selv, famile får man tredd nedovet hodet og så MÅ man liksom like de og tilbringe tid med de uansett hvordan de oppfører seg. Jeg syns ikke det er riktig. Så trøstehilsen fra Alfred og meg til @Maskinfører og Tuss 😊😻🐶🥰 Og helt enig med @N-4K0 😃🥳

Endret av Trippelure
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (Akkurat nå):

Klemmer til Tripp, Maskinfører og Cia for å ha dårlig familie 🤗

Tusen❤️takk 😊 Vi er heldige som har en så hyggeligvenn som deg, og deg kan vi velge helt selv😁 Håper du har en fin dag 🍀☘️😃🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (2 timer siden):

Sant, enkelte mennesker er bare sånn at man helst ikke vil ha kontakt med dem, selv om de er slektninger.

Det sies at blod er tykkere enn vann, men av og til er det bedre å velge sin egen familie :) 

Ja det er det tror jeg :) ja er familie som betyr noe slektninger er ikke noe å spare på har 4 kusiner ingen av de ringer meg eller snakker med meg så ja det er mye bedre uheldigvis har jeg nabo som familie :( 

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

God torsdag alle sammen, håper alle har det bra og får en enda bedre kveld 🍀☘️😊🐶🥰

 

Jeg har bare kuttet ut dustefamilien min helt, orker ikke å bruke mer av livet mitt på alt dramaet de absolutt skal dyrke. Det trekker meg bare med og gjør meg deppa når det blir for mye krangling og egoisme. Da har jeg det hyggeligere alene i mitt eget gode selskap, enn å ha selskap av negative folk som klager og krangler nesten daglig. Venner kan man velge selv, famile får man tredd nedovet hodet og så MÅ man liksom like de og tilbringe tid med de uansett hvordan de oppfører seg. Jeg syns ikke det er riktig. Så trøstehilsen fra Alfred og meg til @Maskinfører og Tuss 😊😻🐶🥰 Og helt enig med @N-4K0 😃🥳

Sant nok det har også veldig egoistisk familie som kun tenker på seg og sitt ene onkelen min setter svigerfamilien sin høyere enn sin egen familie han giftet seg med tante i 1972 hun var 16-17 og han 26 år  (Ikke han jeg jobber for) men en annen onkel ja nei egoistiske folk er ikke mye å spare på tante løper dørene ned i kirken hver søndag men ordet nestekjærlighet har hun ikke hørt før tror jeg hun var jo så glad i broren men viser ingen interesse for sønnen hans så da er det jo greit tusen takk for Trøstehilsenen fra Alfred og Deg ☺️😻🐶🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...