Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (5 minutter siden):

Ønsker RESTA her riktig Finn fredag ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

 

MR SPEED skrev (6 minutter siden):

Ønsker @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) GOOD fredag da ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en finfredagskveld i Fredrikstad.♥️♥️

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (28 minutter siden):

❤️❤️❤️❤️

Det blir sikkert ikke lett å begrave Frida, men hun vil for alltid være i minnene og hjertet ditt og jeg tror og håper hun får hvile i fred 😊 🐱❤️ 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (13 minutter siden):

Det blir sikkert ikke lett å begrave Frida, men hun vil for alltid være i minnene og hjertet ditt og jeg tror og håper hun får hvile i fred 😊 🐱❤️ 

Hverken moren eller søstrene er begravd de står borte på hylla her alle sammen var noe litt spesielt med disse pusene her så de skal få være sammen med meg :) ja de får hvile i fred når jeg vandrer så skal urnene settes i min kiste deretter skal vi kremeres sammen ☺️😺❤️😻😳

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (5 minutter siden):

Hverken moren eller søstrene er begravd de står borte på hylla her alle sammen var noe litt spesielt med disse pusene her så de skal få være sammen med meg :) ja de får hvile i fred når jeg vandrer så skal urnene settes i min kiste deretter skal vi kremeres sammen ☺️😺❤️😻😳

Akkurat, syns vagt jeg husker å ha lest det nylig. Det høres fint ut med en felles grav sammen med kattene du har følt et spesielt bånd til 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (5 minutter siden):

Akkurat, syns vagt jeg husker å ha lest det nylig. Det høres fint ut med en felles grav sammen med kattene du har følt et spesielt bånd til 😊

Ja det er jo det de er jo egentlig pappa sine kom en grå pus på eiendommen sommeren 2006 etter noen uker fødte hun katteungene i garasjen til naboen så pappa tok de til seg sammen med moren dyrebeskyttelsen ville bare avlive dem det sa pappa nei til han brukte mye tid på å få moren tam ❤️😻Tatt i 2010-2011 det 

Pusefamilien.thumb.jpg.b30ccfc29ab5ea6858680bf7cca070a1.jpg

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja det er jo det de er jo egentlig pappa sine kom en grå pus på eiendommen sommeren 2006 etter noen uker fødte hun katteungene i garasjen til naboen så pappa tok de til seg sammen med moren dyrebeskyttelsen ville bare avlive dem det sa pappa nei til han brukte mye tid på å få moren tam ❤️😻Tatt i 2010-2011 det 

Pusefamilien.thumb.jpg.b30ccfc29ab5ea6858680bf7cca070a1.jpg

😻😻♥️♥️

 

Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Ja vi også ❤️❤️

Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...