Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Tusen❤️takk 😃 Vi har hatt en veldig fin dag og håper dere har hatt det samme🍀☘️💚💚🐶🥰

 

Håper alle i tråden har har hatt en fin dag, og nå har en fin kveld og kosær sæ 🍀☘️😊🐶🥰

Cassidy Tvillingene har hatt en veldig fin kveld, og vi er glade for å høre at du og valpen har hatt det samme.♥️♥️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har hatt en veldig fin kveld, og vi er glade for å høre at du og valpen har hatt det samme.♥️♥️

Vi har vært på gården hvor valpen kommer fra i hele dag og kost oss masse i sola 🌞😁🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (4 minutter siden):

Tusen❤️takk det ble jeg glad for å høre, og syns at du også er veldig snill 😃🐶🥰

Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️

 

Trippelure skrev (2 minutter siden):

Vi har vært på gården hvor valpen kommer fra i hele dag og kost oss masse i sola 🌞😁🐶🥰

Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere har kost dere i dag.♥️♥️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (5 timer siden):

Huseieren driver bensinstasjon her borte...

Så han skifter for meg han 👌.

Husker han ville gi meg gratis dekkskift rett etter innflytting...

Så sa jeg nei takk til det....

Dekkhotell får jeg gratis da 😂😂😂

Det har han ikke tatt noe for så han er veldig grei med meg 👌.

Måker med hjullasteren gjør han og her på vinteren 👌.

Prøvde å betale han 500 spenn for det da, men det bare vippsa han tilbake 😂😂😂

Så ja jeg syns dem er veldig greie med meg her 🏆

Ja da er du jo heldig :D ja det var veldig koselig gjort av han :D du takket nei ja hehe :) ja men dekkhotell er kjekt da :D ja det syns jeg ha er også det fortjener du 😂😂😂 ja  måker hjemme med hjullaster jeg også 👌 det var jo koselig at han vippsa tilbake det det forstår jeg du har jo en litt trøblete historie så 🏆 
 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (15 minutter siden):

Tusen❤️takk det ble jeg glad for å høre, og syns at du også er veldig snill 😃🐶🥰

😊🐶💙

Trippelure skrev (12 minutter siden):

Vi har vært på gården hvor valpen kommer fra i hele dag og kost oss masse i sola 🌞😁🐶🥰

Så koselig 😊🐶💙

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (6 timer siden):

Var bare fra rett etter skilsmissen og fra i høst siden eksen kontaktet dem for støtte.

Så for at dem skulle kunne snakke med ungene og sånn så måtte dem jo åpne en undersøkelse....

Pga spiseforstyrrelse til dattera mi..

Jeg klarte å få ho bra opp i vekt før jeg møtte veggen, og da jeg møtte veggen så måtte jeg jo sende vekk barna mine...

Det er noe av det tøffeste jeg har gjort...

Så gikk ho jo faktisk ned syv kilo hos pappaen sin...

Så plutselig så klarte han ikke mer, og jeg fikk beskjed om at ho skulle til meg...

Jenta mi var helt knust når ho kom for hennes egen pappa hadde kalt ho for et problem...

Så husker jeg sa til henne

"Du er ikke et problem jenta mi", "Du har et problem"....

Han sa så mye anna stygt til henne også som jeg rett og slett ikke orker å nevne...

Stakkars jenta mi.

Så jeg ringte mamma, barnevern og lillesøstra til min eldste (ho er like gammel som T og de er gode venner).

Så da kom barnevernet for å hjelpe oss heldigvis ❤️.

Så barnevernet kan være til stor hjelp også ❤️.

Saken ble henlagt, men det var jo ikke det som var poenget for oss...

Så til tross for tre bekymringsmld på meg, sjuk unge og ikke meg selv helt på topp så har jeg det svart på hvitt at jeg er en god omsorgsperson ❤️.

Det er jeg stolt av ❤️

Jeg syns du virker som en god og snill mamma 😃🐶🥰 skulle ønske jeg hadde det da jeg var liten. Men begge foreldrene mine kalte meg dum hele tiden og masse annet (du har jo hørt litt om det tidligere her). Men de kalte meg mest dum fordi de var dumme sjøl, og sånm er det med mange som kjefter og kaller andre stygge ting. Og man har det bedre uten sånne folk. Men jeg gikk i mange år og trodde jeg var dum, for jeg begynnte jo å tro på det de sa etterhvert, sånn er det når voksne og foreldre sier stygge ting til barn. Men så ble jeg utredet for aspergers syndrom da jeg ble voksen. Og en del av den utredningen er en veldig omfattende iq og evne test, og da fikk jeg vite at jeg egentlig er veldig smart. Og det hjalp veldig på selvtillitten min, og nå vet jeg at det er de som er dumme 😁 

Men barna dine, og spesiellt datteren din er heldig som har en så god og snill mamma som deg, med et hjerte av gull 💛😍🐶🥰 spesiellt viktig er det om pappaen deres kan finne på å si stygge ting som å kalle datteren din et problem. Så jeg er enig med N-4KO om at du fortjener det beste 🍀☘️💛🐶🥰

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️

 

Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere har kost dere i dag.♥️♥️

Tusen❤️takk, jeg syns at dere er veldig snille, og det er godt å høre at dere har det bra 💚💚🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Jeg syns du virker som en god og snill mamma 😃🐶🥰 skulle ønske jeg hadde det da jeg var liten. Men begge foreldrene mine kalte meg dum hele tiden og masse annet (du har jo hørt litt om det tidligere her). Men de kalte meg mest dum fordi de var dumme sjøl, og sånm er det med mange som kjefter og kaller andre stygge ting. Og man har det bedre uten sånne folk. Men jeg gikk i mange år og trodde jeg var dum, for jeg begynnte jo å tro på det de sa etterhvert, sånn er det når voksne og foreldre sier stygge ting til barn. Men så ble jeg utredet for aspergers syndrom da jeg ble voksen. Og en del av den utredningen er en veldig omfattende iq og evne test, og da fikk jeg vite at jeg egentlig er veldig smart. Og det hjalp veldig på selvtillitten min, og nå vet jeg at det er de som er dumme 😁 

Men barna dine, og spesiellt datteren din er heldig som har en så god og snill mamma som deg, med et hjerte av gull 💛😍🐶🥰 spesiellt viktig er det om pappaen deres kan finne på å si stygge ting som å kalle datteren din et problem. Så jeg er enig med N-4KO om at du fortjener det beste 🍀☘️💛🐶🥰

Cassidy Tvillingene vil bare gi deg klemmer vi.🥰🥰♥️♥️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene vil bare gi deg klemmer vi.🥰🥰♥️♥️

Tusen❤️takk 😍 det gleder meg og da kan jeg gi dere masse klemmeklemmer tilbake. Og siden jeg er klemmemester så blir det gode klemmer. Klemmemester er en tittel jeg har fått tildelt av andre altså, så ikke mere selvskryt her nå. Men jeg elsker å gi og fågode klemmer  😃🤣😅😁💚💚🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Tusen❤️takk 😍 det gleder meg og da kan jeg gi dere masse klemmeklemmer tilbake. Og siden jeg er klemmemester så blir det gode klemmer. Klemmemester er en tittel jeg har fått tildelt av andre altså, så ikke mere selvskryt her nå. Men jeg elsker å gi og fågode klemmer  😃🤣😅😁💚💚🐶🥰

Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og vi elsker også å gi og få klemmer.🥰🥰♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...