Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene hadde sol her i Bergen i formiddag, men det var en kald vind som ødela vårstemningen litt. Men nå er det overskyet her.😊😊

Det har værr litt sur og kald vind her også, men det er fortsatt klarvær. Og så blir det minusgrader nå straks 😁 Har ikke dere lært at det fins ikke dårlig vær, bare dårlig klær? 🤪🤪🤪 :tease:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Det har værr litt sur og kald vind her også, men det er fortsatt klarvær. Og så blir det minusgrader nå straks 😁 Har ikke dere lært at det fins ikke dårlig vær, bare dårlig klær? 🤪🤪🤪 :tease:

Jo det har Cassidy Tvillingene lært men vi er møkkalei av vinterjakkene våre for i år, vi vil ha vårvarme nå.:rofl::rofl::lol::lol:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden):

Jo det har Cassidy Tvillingene lært men vi er møkkalei av vinterjakkene våre for i år, vi vil ha vårvarme nå.:rofl::rofl::lol::lol:

Jeg har ikke pakket vekk vinterklærne enda for det skal være minusgrader og kalt fortsatt her hvor jeg bor :tease:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (52 minutter siden):

Ja vi har hatt en superduperfantastiskkoseligdag 😁 Og håper at du også har det bra og har hatt det koselig i sola 🍀☘️🌞🐶🥰

Veldig godt å høre 😊😊😊🐶🐶🐶🐶❤️❤️❤️❤️

Jeg har akkurat tegnet ferdig en tegning 😊

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene så tegningen din som du sendte bilde av til oss på PM. Vi synes at den er skikkelig fin, og du er skikkelig flink og tegne.♥️♥️

Tusen takk😊😊☺️☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...