Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er litt nøye på sånt, vi bruker bare frityrstekttorsk til Fish and Chips.😊😊

Jeg spiser ikke fish'n'chips noe særlig. Men tenkte de kunne være bedre enn fiskepinner. Jeg har spist det da jeg var i England og et par ganger her i Norge. Men jeg syns det er litt mye frityrfett og syns ikke det alltid smaker så godt med fisk. Jeg er veldig glad i noen typer pommes frites da 😋

Endret av Trippelure
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Jeg spiser ikke fish'n'chips noe særlig. Men tenkte de kunne være bedre enn fiakepinner. Jeg har spist det da jeg var i England og et par ganger her i Norge. Men jeg syns det er litt mye frityrfett og syns ikke det alltid smaker så godt med fisk. Jeg er veldig glad i noen typer pommes frites da 😋

Cassidy Tvillingene synes at pommes frites har tapt seg på smaken og det samme synes vi om potetgull også litt faktisk, det har blitt en del kunstig smak på det nå dessverre.:yes::yes:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at pommes frites har tapt seg på smaken og det samme synes vi om potetgull også litt faktisk, det har blitt en del kunstig smak på det nå dessverre.:yes::yes:

Jeg har heldigvis en gatekjøkken/pizza-sjappe/brun pub 5km unna her jeg bor og de har den beste pommes friten i hele Norge 😋🥳 Det er tjukke, rifla pommes frites som er dobbelt fritert, håper de aldri legger ned! Det er en bitteliten bule som har vært der siden jeg var liten og enda lenger. Det er et gatekjøkken som har alle rettigheter og serverer øl og sprit, har fotballskjerm og 14 sitteplasser inne (+noen ute på sommeren) og de stenger kl 21.00 🤣🤣🤣🤣🐶🥰 Det er bare så innmari bra hele greia, men de har fantastisk god mat der, pizza, burgere, kebab osv, og er veldig populære. Om dere kommer hit til Oslo-området noen gang skal jeg vise dere det stedet! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Jeg har heldigvis en gatekjøkken/pizza-sjappe/brun pub 5km unna her jeg bor og de har den beste pommes friten i hele Norge 😋🥳 Det er tjukke, rifla pommes frites som er dobbelt fritert, håper de aldri legger ned! Det er en bitteliten bule som har vært der siden jeg var liten og enda lenger. Det er et gatekjøkken som har alle rettigheter og serverer øl og sprit, har fotballskjerm og 14 sitteplasser inne (+noen ute på sommeren) og de stenger kl 21.00 🤣🤣🤣🤣🐶🥰 Det er bare så innmari bra hele greia, men de har fantastisk god mat der, pizza, burgere, kebab osv, og er veldig populære. Om dere kommer hit til Oslo-området noen gang skal jeg vise dere det stedet! 

Cassidy Tvillingene har vår favorittkebabsjappe i Bergen, det er en hyggelig kurdisk familie som driver den, og de selger nydelig herlig rullekebab.🥖🥖😋😋

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Nå våknet valpen så nå skal vi gå en lang tur, blir sikkert borte i halvannen time. Jeg hadde litt dårlig tid og var veldig trøtt tidligere, så han har ikke fått mer enn halvtimes turer i dag. Og så har han sovet lenge nå... Vi sees og snakkes senere 😊🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (5 minutter siden):

Jeg har heldigvis en gatekjøkken/pizza-sjappe/brun pub 5km unna her jeg bor og de har den beste pommes friten i hele Norge 😋🥳 Det er tjukke, rifla pommes frites som er dobbelt fritert, håper de aldri legger ned! Det er en bitteliten bule som har vært der siden jeg var liten og enda lenger. Det er et gatekjøkken som har alle rettigheter og serverer øl og sprit, har fotballskjerm og 14 sitteplasser inne (+noen ute på sommeren) og de stenger kl 21.00 🤣🤣🤣🤣🐶🥰 Det er bare så innmari bra hele greia, men de har fantastisk god mat der, pizza, burgere, kebab osv, og er veldig populære. Om dere kommer hit til Oslo-området noen gang skal jeg vise dere det stedet! 

Ikkje som i gode gamle dager med Rutebilstasjonen fra Arendal.

"Ser jeg en ifra Froland så har jeg allerede spydd" 😂😂😂

Godt e ikkje e fra Froland då 😂😂😂

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Nå våknet valpen så nå skal vi gå en lang tur, blir sikkert borte i halvannen time. Jeg hadde litt dårlig tid og var veldig trøtt tidligere, så han har ikke fått mer enn halvtimes turer i dag. Og så har han sovet lenge nå... Vi sees og snakkes senere 😊🐶🥰

Snakkes @Trippelure 😀.

 

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (8 minutter siden):

Jeg har heldigvis en gatekjøkken/pizza-sjappe/brun pub 5km unna her jeg bor og de har den beste pommes friten i hele Norge 😋🥳 Det er tjukke, rifla pommes frites som er dobbelt fritert, håper de aldri legger ned! Det er en bitteliten bule som har vært der siden jeg var liten og enda lenger. Det er et gatekjøkken som har alle rettigheter og serverer øl og sprit, har fotballskjerm og 14 sitteplasser inne (+noen ute på sommeren) og de stenger kl 21.00 🤣🤣🤣🤣🐶🥰 Det er bare så innmari bra hele greia, men de har fantastisk god mat der, pizza, burgere, kebab osv, og er veldig populære. Om dere kommer hit til Oslo-området noen gang skal jeg vise dere det stedet! 

Hørs jo ut som den drømme plassen...

D hjelpå ikkje mæ noka 😂😂😂

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (4 minutter siden):

Nå våknet valpen så nå skal vi gå en lang tur, blir sikkert borte i halvannen time. Jeg hadde litt dårlig tid og var veldig trøtt tidligere, så han har ikke fått mer enn halvtimes turer i dag. Og så har han sovet lenge nå... Vi sees og snakkes senere 😊🐶🥰

Cassidy Tvillingene ønsker dere en fin og god tur.🥰🥰🐶🐶

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...