Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk litt lyst til å prøve fiskepinner og pommes frites, som en slags discount fish n chips :p 

Jeg kan spise fiskepinner hvis jeg kan lage dem selv, og det er ikke vanskelig...

Fersk fisk dyppes først i hvetemel, så i egg og sist i brødkrumme 😋.

Stekes på medium varme så ikke skorpa detter av...

Fisk er faktisk sunn fast food 😋👌

Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå):

Jeg kan spise fiskepinner hvis jeg kan lage dem selv, og det er ikke vanskelig...

Fersk fisk dyppes først i hvetemel, så i egg og sist i brødkrumme 😋.

Stekes på medium varme så ikke skorpa detter av...

Fisk er faktisk sunn fast food 😋👌

Cassidy Tvillingene velger alltid frityrstekttorsk fremfor fiskepinner, vi synes at det smaker mer fisk av frityrstekttorsk enn av fiskepinner.😋😋

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene velger alltid frityrstekttorsk fremfor fiskepinner, vi synes at det smaker mer fisk av frityrstekttorsk enn av fiskepinner.😋😋

Jeg smakte på sånne Matlyst-fiskepinner for noen år siden og de var ikke så aller værst. Matlyst-serien har også noen større fiskebiter som er enda bedre enn fiskepinnene, de kan nok være fine og bruke til fish'n'chips 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Jeg smakte på sånne Matlyst-fiskepinner for noen år siden og de var ikke så aller værst. Matlyst-serien har også noen større fiskebiter som er enda bedre enn fiskepinnene, de kan nok være fine og bruke til fish'n'chips 😊

Cassidy Tvillingene er litt nøye på sånt, vi bruker bare frityrstekttorsk til Fish and Chips.😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...