Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (59 minutter siden):

Og jeg tenker på deg og Frida og Tuss 😻😻😊🐶🥰 Tror ikke valpen tenker så mye for nå sover han igjen, men kan hende han drømmer om å jage en katt 😁

Så koselig vi tenker på hverandre 😊 ja valper må sove mye 😻😻😊🐶🥰 ja det gjør han nok 😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (12 minutter siden):

Så koselig vi tenker på hverandre 😊 ja valper må sove mye 😻😻😊🐶🥰 ja det gjør han nok 😀

Nå har han blitt unghund, 7 1/2 måned gammel og han har hatt en periode hvor han sov lite. Det er helt vanlig, men den siste uka har han begynnt å sove mer og blitt ganske kosete 😊 Hvordan går det med pusekattene? 😻😻😊🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene liker veldig godt sangen Riverman av Nick Drake.♥️♥️

Det er også en av mine favoritter av han, og Know og Cello Song og Parasite og egentlig absolutt alt han har gjort 🤩😍🐶🥰🥳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Ja og Cassidy Tvillingene liker også Nick Drake sine sanger Northern Sky og Pink Moon.♥️♥️

Nå hører jeg på Nick Drake, har ikke hørt på han siden før jul😁🐶🥰👍

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene synes at Nick Drake var en skikkelig dyktig visekunstner.♥️♥️

Og vi synes at han døde så altfor tidlig.:yes::yes:

Enig i der. Ja, bestemoren min sa alltid at "de beste går først". Hun sa mye klokt og pleide å ha rett 😊🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (48 minutter siden):

Nå har han blitt unghund, 7 1/2 måned gammel og han har hatt en periode hvor han sov lite. Det er helt vanlig, men den siste uka har han begynnt å sove mer og blitt ganske kosete 😊 Hvordan går det med pusekattene? 😻😻😊🐶🥰

Ja han har blitt det det er koselig og høre 🐶🐶😻😻😊😊🐶🐶🥰🥰 nei de har det bra de 😻😻😻🐶🐶🐶🥰🥰🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (56 minutter siden):

Nå har han blitt unghund, 7 1/2 måned gammel og han har hatt en periode hvor han sov lite. Det er helt vanlig, men den siste uka har han begynnt å sove mer og blitt ganske kosete 😊 Hvordan går det med pusekattene? 😻😻😊🐶🥰

Så koselig 🐶😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...