Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Det er vel omtrent samme dritten begge steder, ser de har pusset opp på Kurland nå. Lillebroren min fikk ikke gå på skole de 3 årene ham bodde på Tune, det er omsorgssvikt i offentlig regi. Det er skolePLIKT i Norge, men altfor mange som bor på barnehjem får ikke skolegang. Kanskje det har endret seg nå, men ingen av ungene som bodde der med lillebroren min fikk skikkelig skolegang 🤔🤨

Det er nok det jeg bodde sammen med folk som kom fra Tune om jeg ikke husker feil ja jeg kom dit i 1995 dagen etter første skoledag så ble jeg plassert i en spesialklasse og det endte med 0 skolegang ja det er skoleplikt for barn som bor hjemme men ikke for de som er under offentlig omsorg (heretter kalt uomsorg) ja det er pusset opp var en tur i Østfold i November på Bilopphugger,n og hentet ett hengerfeste til Mitsu da kjørte jeg nedenom og det var stor endring der til og med solpanel på taket de koster på seg mulig det har endret seg men det hjelper jo ikke oss det nei skolegang fikk vi ikke :( 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Det er nok det jeg bodde sammen med folk som kom fra Tune om jeg ikke husker feil ja jeg kom dit i 1995 dagen etter første skoledag så ble jeg plassert i en spesialklasse og det endte med 0 skolegang ja det er skoleplikt for barn som bor hjemme men ikke for de som er under offentlig omsorg (heretter kalt uomsorg) ja det er pusset opp var en tur i Østfold i November på Bilopphugger,n og hentet ett hengerfeste til Mitsu da kjørte jeg nedenom og det var stor endring der til og med solpanel på taket de koster på seg mulig det har endret seg men det hjelper jo ikke oss det nei skolegang fikk vi ikke :( 

Nei det er grusomt! Kan tenke meg at det ikke var noe hyggelig sted, og det må ha vært kjipt å se det igjen som voksen 😥 Stor trøste-klem fra meg og hoppende trøste-susser fra valpen til deg 😊😻😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (5 minutter siden):

Nei det er grusomt! Kan tenke meg at det ikke var noe hyggelig sted, og det må ha vært kjipt å se det igjen som voksen 😥 Stor trøste-klem fra meg og hoppende trøste-susser fra valpen til deg 😊😻😻🐶🥰

Nei det var ikke noe koselig :( :( syntest synd på de ungene jeg så ja det er kjipt :( den klemmen hjalp veldig sender tilbake 🤗 tusen takk Frida og Tuss susser tilbake til deg og valpen 😊😻😻🐶🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...