Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Nei det var ikke noe koselig :( :( syntest synd på de ungene jeg så ja det er kjipt :( den klemmen hjalp veldig sender tilbake 🤗 tusen takk Frida og Tuss susser tilbake til deg og valpen 😊😻😻🐶🥰

Det skjønner jeg godt, syns synd på de selv 😥❤️ Bare hyggelig og tusen❤️takk for klem og susser fra pusene 😊😻😻🐶🥰

 

Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Bra Bøker :D sammen med Bobsey :D 

Ja de leste jeg også, og Frøken Detektiv 🤩

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

 

Cassidy Tvillingene husker at de hørespillene gikk på radioen på lørdager da vi var barn.:yes::yes:

Ja, jeg hørte også de på radioen da jeg var liten 😊🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Det skjønner jeg godt, syns synd på de selv 😥❤️ Bare hyggelig og tusen❤️takk for klem og susser fra pusene 😊😻😻🐶🥰

 

Ja de leste jeg også, og Frøken Detektiv 🤩

Ja, jeg hørte også de på radioen da jeg var liten 😊🐶🥰

Cassidy Tvillingene synes ikke at det lages like bra hørespill på radio nå lengre.:no::no:

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Det skjønner jeg godt, syns synd på de selv 😥❤️ Bare hyggelig og tusen❤️takk for klem og susser fra pusene 😊😻😻🐶🥰

 

Ja de leste jeg også, og Frøken Detektiv 🤩

Ja, jeg hørte også de på radioen da jeg var liten 😊🐶🥰

Ja det er synd på dem som holdes der på de ansattes bekostning og egeninteresse Norge verdens beste land med så mange dårlige foreldre noe er galt ett sted :( ❤️ selv takk ja må ha klemmer og susser fra dyra ❤️ 😊😻😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

 

Cassidy Tvillingene synes ikke at de lager like bra hørespill på radio nå lengre.:no::no:

 

Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Nei de gjør ikke det er nesten ikke noe bra på radion :no::no:

Helt enig 🥳 Radio var bra før da jeg var liten.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene pleier å høre på P1+ der sender de repriser av en del gamle radioprogrammer. Og de er mye bedre enn radioprogrammene som lages i dag.:thumbs::thumbs:

Ja på P1 er det fortsatt noe bra innimellom. Men jeg har egentlig slutta å høre på radio nå, orker ikke alt fjaset 😁

Lenke til kommentar

Om det er noe bra på radio eller ikke kommer jo an på musikksmaken til hver enkelt. Jeg er enig i at det er mye skit på radio, men jeg syns også det er mye bra i dagens musikk som de spiller og som passer min smak best siden eldre musikk ikke fenger meg.

Jeg har forresten vært i Drammen og Sande i Vestfold, Tripp, men det var som passasjer på en tur for snart 15 år siden, i 2009.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (1 minutt siden):

Om det er noe bra på radio eller ikke kommer jo an på musikksmaken til hver enkelt. Jeg er enig i at det er mye skit på radio, men jeg syns også det er mye bra i dagens musikk som de spiller og som passer min smak best siden eldre musikk ikke fenger meg.

Jeg har forresten vært i Drammen og Sande i Vestfold, Tripp, men det var som passasjer på en tur for snart 15 år siden, i 2009.

Da er det nesten på tide å ta seg en tur igjen 🤪 Men det er fint oppi der du bor også! Det var i Nordland ikke sant? Jeg har gått beitetilsyn i Hattfjelldal ved Røssvatnet😃🐶🥰Veldig fint der, men myggen var helt sinnsyk 😵‍💫

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (3 minutter siden):

Om det er noe bra på radio eller ikke kommer jo an på musikksmaken til hver enkelt. Jeg er enig i at det er mye skit på radio, men jeg syns også det er mye bra i dagens musikk som de spiller og som passer min smak best siden eldre musikk ikke fenger meg.

Jeg har forresten vært i Drammen og Sande i Vestfold, Tripp, men det var som passasjer på en tur for snart 15 år siden, i 2009.

Ja fint i Sande og Drammen :D 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...