Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Bor du i Fredrikstad ? :D 

Nei, men @MR SPEED bor jo der eller var det Sarpsborg? Og han snakket om Gamlebyen, og det er i hvert fall Fredrikstad. Er veldig fint i Gamlebyen i Fredrikstad, kan anbefale alle å stikke innom der en tur om de er i nærheten. Går gratis ferge over Glomma fra sentrum 😉 Sjøl er jeg halvt østfolding da, men det er fra Skiptvet/Askim. Bor ikke der nå. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Nei, men @MR SPEED bor jo der eller var det Sarpsborg? Og han snakket om Gamlebyen, og det er i hvert fall Fredrikstad. Er veldig fint i Gamlebyen i Fredrikstad, kan anbefale alle å stikke innom der en tur om de er i nærheten. Går gratis ferge over Glomma fra sentrum 😉 Sjøl er jeg halvt østfolding da, men det er fra Skiptvet/Askim. Bor ikke der nå. 

Cassidy Tvillingene vet at @MR SPEED bor i Gamlebyen i Fredrikstad.:yes::yes:

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Nei, men @MR SPEED bor jo der eller var det Sarpsborg? Og han snakket om Gamlebyen, og det er i hvert fall Fredrikstad. Er veldig fint i Gamlebyen i Fredrikstad, kan anbefale alle å stikke innom der en tur om de er i nærheten. Går gratis ferge over Glomma fra sentrum 😉 Sjøl er jeg halvt østfolding da, men det er fra Skiptvet/Askim. Bor ikke der nå. 

@MR SPEED Ja :) vokste opp i Sarpsborg jeg ja i gamlebyen er det fint matet mye ender der sånn brygga minner litt om Tønsberg du er Østfolding ja :D  

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

@MR SPEED Ja :) vokste opp i Sarpsborg jeg ja i gamlebyen er det fint matet mye ender der sånn brygga minner litt om Tønsberg du er Østfolding ja :D  

Ble du sendt på barnehjem i Sarpsborg? Hva hette det der? Lillebroren min var på Tune barnehjem...

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg besøker gjerne Speed hvis jeg skulle ende opp med å dra til Fredrikstad, hvorfor ikke benytte sjansen, særlig når man bor halve landet unna sånn som meg :)  Maskin også, han er jo i samme landsdel, Tønsberg eller nord for det, var det ikke så?

Endret av N-4K0
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (3 minutter siden):

Jeg besøker gjerne Speed hvis jeg skulle ende opp med å dra til Fredrikstad, hvorfor ikke benytte sjansen, særlig når man bor halve landet unna sånn som meg :)  Maskin også, han er jo i samme landsdel, Tønsberg eller nord for det, var det ikke så?

Da kan dere bygge LEGO sammen 😁 Østfold er veldig fint, det er Vestfold også forresten. Fine bøkeskoger i Vestfold 😍

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (9 minutter siden):

Hørt om Tune dette lå på Kurland :( 

Det er vel omtrent samme dritten begge steder, ser de har pusset opp på Kurland nå. Lillebroren min fikk ikke gå på skole de 3 årene han bodde på Tune, det er omsorgssvikt i offentlig regi. Det er skolePLIKT i Norge, men altfor mange som bor på barnehjem får ikke skolegang. Kanskje det har endret seg nå, men ingen av ungene som bodde der med lillebroren min fikk skikkelig skolegang 🤔🤨

Endret av Trippelure
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...